Uitrij vliegendeken welke??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper123

Uitrij vliegendeken welke??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 19:27

Haii bokker die mijn titel interessant genoeg vondt om even een kijkje te nemen! :D

Omdat ik mijn paard nog niet zo lang heb ben ik opzoek naar een Uitrij vliegendeken, maar welke is nou het beste??
Kleine eisen:
- mijn paard heeft niet heel erg snel last van dazen of vliegen o.i.d. maar toch wil ik een vliegendeken :+ (dan zit ik ook niet de hele tijd te meppen)
- het is dan bijvoorbeeld wel handig als de hals oprolbaar is (maar niet noodzakelijk)
- het mag een tweedehands in nette staat zijn of een nieuwe maar ik heb vindt een deken voor 40 euro ook een beetje te duur

Eisen die zeker eraan moeten zitten:
- 185 onderlengte en 135 bovenlengte
- Bilkoorden
- en een hals

Brand maar los.. ik kan alle hulp gebruiken! :o :o

Jette

Re: Uitrij vliegendeken welke??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:13

Rustig aan je topic staat er net :) 40 euro is niet zoveel voor een deken. Epplejack heeft er 1 met hals voor 40 euro, misschien gewoon de boktmarkt afzoeken? Daar maak je denk ik meer kans op een goede kwaliteit goedkopere deken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:17

Ik heb een busse uitrijvliegendeken. Ze zijn voor een euro of 35 nieuw te krijgen, o.a. bij horseshop international, 't Ruiterparadijs, etc. Heb hem nog maar één seizoen maar vind het een erg fijne deken. Lekker licht, goede pasvorm en blijft goed liggen. Dit is mijne, vind hem er in het echt toch wat beter uitzien qua kleur dan op de foto's van busse zelf.
Afbeelding

Koper123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 20:22

xJitskee schreef:
Ik heb een busse uitrijvliegendeken. Ze zijn voor een euro of 35 nieuw te krijgen, o.a. bij horseshop international, 't Ruiterparadijs, etc. Heb hem nog maar één seizoen maar vind het een erg fijne deken. Lekker licht, goede pasvorm en blijft goed liggen. Dit is mijne, vind hem er in het echt toch wat beter uitzien qua kleur dan op de foto's van busse zelf.
[ Afbeelding ]

is dat deze deken soms??
http://www.budgethoofdstel.nl/a-3679079 ... -met-hals/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:23

Ja, dat is hem.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:21

HAR > SV

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:51

Busse idd. :j Hals is nogal essentieel. Dazen, etc. gaan nl liefst onderaan de hals en op de borst zitten waar paard ze niet goed kan wegjagen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:57

Ik heb een HKM, bij Agradi besteld 2 jaar geleden. Erg goede nette deken die ook goed blijft liggen en niet zwaar is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 18:34