Off white/ vanille/ creme wedstrijdsetje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_r20

Off white/ vanille/ creme wedstrijdsetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 08:49

Binnenkort ga ik mijn eerste (onderlinge) wedstrijd starten en hopelijk daarna officieel *\o/*
Nu wil ik alvast mijn wedstrijd set compleet maken, maar dat blijkt nog niet zo makkelijk te zijn.

Ik wil graag starten in off white met blauw. Blauw jasje en blauwe cap geven geen probleem, maar de off white rijbroek (met kustlederen zitvlak) met passend dekje en plastron.... pffff

De EJ hier had al geen normale off white rijbroek liggen. Ja met superveel strass, gekke versiersels en voor de hoofdprijs. De lokale ruitershop had ook niets liggen in die kleur alleen spierwit. On-line kan ik bijna nergens selecteren in de kleur off white en zit ik naar de plaatjes te turen of het misschien echt geen wit is :Y)

En dan online bepalen welk dekje erbij past.... geen doen eigenlijk.... -O-

Dus wie van jullie start ook in het off white (of vanille/creme) en kan mij aangeven welke merken goed bij elkaar passen? Of een andere webwinkel of gewone winkel waar ze veel keus hebben? Ik ben best bereid om een stuk ervoor te rijden, maar dan wil ik wel graag een grote kans hebben dat ze het hebben liggen.

alvast bedankt! _/-\o_

Marie111

Re: Off white/ vanille/ creme wedstrijdsetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:57

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:04

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:05

Weet niet welke maat je zoekt?
Ik heb een set anky champagene te koop 36/38.
:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:13

Pikeur, Anky en roeckl passen erg mooi bij elkaar! En dit blijft ook goed :)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:19

ik heb een rijbroek van Kramer.nl in creme en een equest dekje, deze kon naar wens samengesteld worden bij TrixSports in Castricum, heb de eenvoudig gestept model met bijpassend koord. De prijs viel reuze mee. Plastron heb ik zelf gemaakt van stof op de markt, maar verschillende plastron internet winkels hebben ze tegenwoordig ook in creme.

Mijn ervaring is dat creme wel overal hetzelfde is qua kleur, maar champagne/vanille bijv niet, de ene is veel geler dan de andere.

Succes!

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 12:28

Allemaal alvast bedankt. Zo kom ik al een heel stuk verder!

Equipro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:34

Welke maat broek heb je? Ik heb hier nog een nieuwe pikeur liggen, maar zonder zitvlak. Mag je voor een klein prijsje hebben omdat de kaartjes eraf zijn

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 15:21

Wat denken jullie van deze kleur?

Afbeelding

moorcats

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:19

Ik denk dat dit geen offwhite meer is, aangezien ze het lichtbruin noemen op de verkoopsite, je zou hem kunnen bestellen en retourneren als ie niet naar je zin is.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:23

Harry's Horse had destijds een crème set, dus rijbroek, dekje en handschoenen. Paste gegarandeerd bij elkaar.

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:40

Als je niet dezelfde kleur broek en dekje kunt vinden is het misschien een idee om met een blauw dekje te starten. Of mag dat niet?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:13

Dokihorse heeft hele mooie champagne rijbroeken, het dekje van BR past daar perfect bij. Qua plastron & handschoenen past dat van harry's horse daar prima bij :)

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:19

mijn wedstrijdtenue is ook cremekleurig, broek is van eurostar, shirt is van Anky en plastron is van showquest.
Dekje laten maken in Italië dus daar heb ik geen merk van.
Hopelijk heb je hier wat aan!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 07:20

Ik heb donkerblauw met cognac (laarzen, handschoenen en accenten in het jasje) en beige. Een beige rijbroek passend bij het jasje was nog wel te vinden, een plastron niet. Toen ben ik met de broek naar de stoffen winkel gegaan en heb passende stof gekocht. Via fb had ik iemand gevonden die naar wens een plastron wou maken. Stof opgestuurd en een prachtige plastron terug gekregen.

siilvia1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:27

Vind het lastig om je advies te geven omdat er veel kleurschakelingen zijn. Daarnaast weet ik je smaak en je budget niet. Waarom zoek je via google niet een plaatje wat staat en kijk je wat rond op marktplaats?

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:39

Ik heb een aantal jaren geleden een mooie creme kleurige rijbroek gekocht van harrys horse.
Volgens mij was dat bij www.medhorses.nl
Prima rijbroek en paste mij toen goed in mijn budget.

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:49

Yeeey mede creme-genoot :D ik heb ook echt aaaaaaalles bij elkaar moeten zoeken.. Heb alles crème/bruin!! Na heel lang zoeken heb ik een off white wedstrijdbroek met leren zitvlak gekocht (van HH) dit is de Concours Plus crème.. Die is alleen uit het assortiment dus had een van de laatste.
Verder heeft Anky off white, de Pikeur Candela heeft crème en voor de rest zou ik veel internetten.. Het bestaat wel is alleen lastig te krijgen. Dekje is niet officieel off white maar is niet wit met een glans dus lijkt wat off white. Is ook van HH! Anky heeft volgens mij ook pads die crème zijn.. En verder heb ik van Roekl ook crème handschoentjes..
Succes met zoeken! :)

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 07:23

Ik heb een pikeur broek in champanje met roekl handschoentjes en anky plastron is allemaal dezelfde kleur
Alleen me dekje br event werd na verloop van tijd wel lichter van kleur

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 07:26

Allemaal super bedankt. Ik heb ondertussen een en ander bekeken en via bokt een broek en jasje kunnen overnemen. Morgen naar divoza voor de laatste dingetjes. De basis is er :-D