Nu wil ik alvast mijn wedstrijd set compleet maken, maar dat blijkt nog niet zo makkelijk te zijn.
Ik wil graag starten in off white met blauw. Blauw jasje en blauwe cap geven geen probleem, maar de off white rijbroek (met kustlederen zitvlak) met passend dekje en plastron.... pffff
De EJ hier had al geen normale off white rijbroek liggen. Ja met superveel strass, gekke versiersels en voor de hoofdprijs. De lokale ruitershop had ook niets liggen in die kleur alleen spierwit. On-line kan ik bijna nergens selecteren in de kleur off white en zit ik naar de plaatjes te turen of het misschien echt geen wit is
En dan online bepalen welk dekje erbij past.... geen doen eigenlijk....
Dus wie van jullie start ook in het off white (of vanille/creme) en kan mij aangeven welke merken goed bij elkaar passen? Of een andere webwinkel of gewone winkel waar ze veel keus hebben? Ik ben best bereid om een stuk ervoor te rijden, maar dan wil ik wel graag een grote kans hebben dat ze het hebben liggen.
alvast bedankt!
ik heb ook echt aaaaaaalles bij elkaar moeten zoeken.. Heb alles crème/bruin!! Na heel lang zoeken heb ik een off white wedstrijdbroek met leren zitvlak gekocht (van HH) dit is de Concours Plus crème.. Die is alleen uit het assortiment dus had een van de laatste.