paardentaxi ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ninafloor

paardentaxi ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 22:37

ik wil graag weten of er interesse is voor een paarden taxi met een (paarden)wagen zowel vooruit laden als vooruit eruit, ik wil nml iets nieuws aanschaffen voor mensen met jaarlingen of dierenarts bezoek, angstige paarden, bos rijden oid is daar animo voor... en wat willen jullie max betalen voor deze service en hoe vaak gebruik ervan maken!! wat hebben jullie er voor over

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 08:11

Bedenk wel dat zoiets verzekeringstechnisch ingewikkeld wordt. Je zal of een hele hoge premie moeten betalen als je wilt verzekeren. Of je loopt het risico op veel schade met bijbehorende kosten.

Wil je de service gaan verlenen op basis van kilometervergoeding?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:45

Suzanne F. schreef:
Bedenk wel dat zoiets verzekeringstechnisch ingewikkeld wordt. Je zal of een hele hoge premie moeten betalen als je wilt verzekeren. Of je loopt het risico op veel schade met bijbehorende kosten.

Wil je de service gaan verlenen op basis van kilometervergoeding?

Verzekeringstechnisch stelt het allemaal niet zoveel voor; daar heb je bedrijfsverzekeringen voor.

TS bedenk wel dat je dan volledig onder EG1/2005 valt, inkl diploma's, bijscholing, voertuigkeuring en rij- en rusttijden.
Begin hier eens: https://www.nvwa.nl/onderwerpen/wet-en- ... erordening

cissy

Re: paardentaxi ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:02

Ga er ook maar van uit dat mensen er niet veel voor over hebben en graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Hoe vaak ik niet een offerte aanvraag krijg en daarna nooit meer wat hoor.... En ik ben zeker de duurste niet.