Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liedje89 schreef:Volgens mij is de pasvorm van je cap gewoon niet goed, hij hoort aan alle kanten stevig om je hoofd te zitten en zou niet mogen schuiven. Persoonlijk heb ik ook altijd moeite om een cap te vinden die goed past, even goed zoeken.
Ares00 schreef:Michellette schreef:De voorste stelbandjes van de kinsluiting strakker zetten zodat deze wat korter worden ten opzichte van de achterste waardoor de cap beter "voorover' blijft zitten en niet kan kantelen.
Bedankt ga ik eens uittesten!
Zoe_97 schreef:Ares00 schreef:
Bedankt ga ik eens uittesten!
dat is zeker geen goede tip! Een slecht passende cap (eentje die dus beweegt) kan meer schade aanrichten dan zonder te rijden. Ik weet niet waar je woont, maar ga lekker eens naar een ruitershop met een uitgebreid assortiment en laat je helpen door iemand daar, het kan aan de vorm van je hoofd liggen, dus zoek dan lekker een cap uit die goed zit en niet eentje die je mooi vindt.
Ares00 schreef:liedje89 schreef:Volgens mij is de pasvorm van je cap gewoon niet goed, hij hoort aan alle kanten stevig om je hoofd te zitten en zou niet mogen schuiven. Persoonlijk heb ik ook altijd moeite om een cap te vinden die goed past, even goed zoeken.
Heb hem ondanks nieuw gekocht en heb speciaal voor een tok gekozen die heel goed aansluit rond mijn hoofd. Dit probleem had ik ook bij mijn vorige tok.
dus ik snap dat het irritant is maar een goede pasvorm is belangrijk