Welsh Pony Frits

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Welsh Pony Frits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 12:43

Hallo, allereerst wil ik even melden dat ik het zusje ben van dancie. Aangezien ik zelf geen bokt heb wil ik het even zo doen.

GEZOCHT!!

Ras : Welsh pony

Naam :Frits

Geslacht : Ruin

Leeftijd : 4,5 jaar ( In zijn paspoort staat hij op 01.01.'11 geloof ik )

Kleur :Schimmel, hij zal nu onder de hand wel tegen wit aan zijn wat het helaas nog lastiger maakt.

Stokmaat : Rond de 1.30m

Aftekeningen : Een witte bles en 4 witte sokjes. Hij heeft een ronde zwarte stip op zijn bovenlip!

Frits is een zeer soepele, eenkennige, zeer lieve en slank gebouwde pony!

Ik heb Frits in de zomer van 2014 als 3 jarige hengst verkocht naar Apeldoorn waar hij in een 4-span zou komen. Hij is in Apeldoorn geruind. Ik heb meerdere keren vermeld dat ik hem op zou komen zoeken en als hij verkocht zou worden, ik hem terug zou willen.

Ik heb meerdere keren contact gezocht met zijn eigenaar omdat ik Frits eind van deze maand ontzettend graag op zou willen zoeken. Keer op keer werd dit nogal ontweken.
Frits verbleef tijdelijk bij een goede vriend van de eigenaar werd mij verteld.
Ik heb nog gevraagd of er iets met Frits aan de hand was omdat ik het niet vertrouwde. Hierop werd geantwoord dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

Ik gok dat hij eind zomer 2014 al verkocht is aangezien mijn vraag naar foto's van hem ook nooit werd beantwoord.

Helaas ben ik er nu net achter gekomen dat Frits is verkocht naar Duitsland. Hij is verkocht samen met 3 andere pony's als 4-span.
Ik heb deze pony als jaarling verwaarloosd van de markt gekocht en het heeft me heel veel verdriet gedaan dat hij weg moest. Ik heb een hele goede band gehad met deze pony en het was echt mijn beste maatje.

De man waaraan ik Frits verkocht heb deed/doet veel aan marathon wedstrijden. Zijn familie is ook betrokken in de mensport. Hier uit denk ik dus ook dat Frits doorverkocht is aan iemand die marathon wedstrijden rijdt.

Ik hoop dat ik via bokt misschien iemand vindt die connecties heeft in Duitsland.

Groetjes, Michelle

( Ik heb zat foto's van hem maar het uploaden wil niet lukken )

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:33

Je topic voldoet niet aan de regels van BOkt en niet aan de regels van OV [OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht.

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.