Opzoek naar de vorige eigenaar van mijn pony! (Nordhorn)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sharon66125

Opzoek naar de vorige eigenaar van mijn pony! (Nordhorn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 10:56

Hey,

Ik heb sinds 7 jaar mijn pony Tequila (officieel Cita). Ik ben al super lang opzoek naar de vorige eigenaar van mijn pony aangezien ik 5 jaar geleden helaas het contact wegviel en haar gegevens kwijt ben geraakt. Dus ik heb jullie hulp nodig in de hoop dat iemand mij op weg kan helpen! Ik weet nog een aantal dingen van de vorige eigenaresse.

- Ze hebben een particuliere stal waar veel jongen meiden en jongens toen die tijd reden net over de grens van Nederland in Nordhorn.
- Tequila was van Carmen, een meisje die toen ongeveer 18 was denk ik, ze verkocht Tequila omdat ze ging studeren en geen tijd meer voor haar had.
- Carmen zat in Nederland toen die tijd op school.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groeten, Sharon & Tequila /3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Opzoek naar de vorige eigenaar van mijn pony! (Nordhorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:06

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.