Buitenrit maar welk strand?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

veertje99

Buitenrit maar welk strand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 21:01

Hoi bokkers,

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Ik ben gevraagd om als fotografe mee gevraagd om foto's te maken.
Nu hebben we alleen nog geen strand en gaan donderdag al. We hebben al veel gezocht maar kunnen maar niks vinden omdat we niet bekend zijn met stranden.
Wij komen zelf uit Gelderland en willen niet al te ver reizen met de pony in de trailer.
We zoeken een strand aan de zee en mijn vriendin wilt het liefste niet met de boot.

Als jullie een strand weten. Graag de plaats en provincie doorgeven!

Alvast bedankt!

Groetjes Vera en Yris

loveslimpie

Re: Buitenrit maar welk strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 21:04

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 21:05

Rond welk tijdstip zijn jullie dit van plan? Want je weet hoop ik wel dat je op 9/10 stranden niet mag komen en het vanaf 1 mei verboden is voor paarden overdag omdat het hoogseizoen is! Na 7 uur mag je er vaak pas weer op.

Dus voor als je overdag wil, dat wordt flink zoeken naar een strand waar je overdag mag komen.. succes!

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 21:09

Jammer dat je vriendin niet met de boot wil.. Anders zou ik Ameland ( of een van de andere waddeneilanden aanraden. Hier kan je op de meeste plekken het hele jaar door gewoon het strand op.
Volgens mij kon dit ook op een bepaald gedeelte in de buurt van Noordwijkerhout ( mooi strand ook). Ik rijd daar wel eens bij manege Bakker.
Weet alleen niet zeker of dit nog steeds zo is.

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 21:10

Veel succes en plezier trouwens! :)

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 21:24

Dank jullie wel!
Heb nu zelf het plaatsje Westland in Zuid Holland gevonden. Hier mag je vanaf 15 mei voor 10:00 en na 19:00 er zijn. En hemelvaart is op 14 mei dus dat zou eventueel kunnen.
Had zelf ook al gevraagd voor een waddeneiland maar ze vinden het met de boot niet prettig