[PG] Lady-17 jaar-merrie-welsh omg. Overijssel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silke237

[PG] Lady-17 jaar-merrie-welsh omg. Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 22:41

Hallo, ik heb ong. 3 jaar op een stal in balkbrug gereden en ben sinds een half jaar daar gestopt. Een paar maand voor ik daar stopte, rond juli 2014, werd Lady verkocht. Ze stond daar al een jaar of 2 en ik had een hele hechte band met haar. De eigenaar had haar verkocht aan een zorgboerderij, ze wist niet welke of waar.

Ze is een welsh B pony, 17 jaar en best ondeugend. Ze is een vos met lichtere manen. Bij poetsen of te lang stilstaan gaat ze schrapen met haar voorbeen, niet zacht :o . Soms draait ze ook wat. Onder het rijden kan ze mooi aan de teugel lopen, maar vaak alleen als je goed zit en zelf aan de teugel rijden helpt ook niet. Ze houdt er niet van als je haar op haar hoofd aanraakt, alleen voorzichtig anders ziet ze het als slaan i.v.m. eerdere eigenaar denk ik.

Afbeelding

Omgeving Overijssel.

Ik mis haar heel erg en ik hoop dat één van jullie weet waar ze is en of ze het goed maakt.
Alvast heel erg bedankt!
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 11-05-15 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

silke237

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 16:24

Upje