Nieuw wedstrijdjasje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CestLaVie_97

Nieuw wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 18:20

Hoihoi,

Nadat ik een poosje met het wedstrijdrijden gestopt ben en mn jasje heb verkocht, ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik had hiervoor de Animo Lou in het zwart, maar nu ik helemaal ben overgestapt naar de dressuur en de Animo's toch mooier vind voor het springen, ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik heb op mn laarzen diamantjes zitten en ik zou het leuk vinden als die in mn jasje een beetje terug kwamen, maar op mn oude Animo zaten er al bijna teveel als je ze zag in combinatie met mn laarzen ;) Ik heb zwarte laarzen, een antraciet grijze cap en een witte rijbroek. Kleur van het jasje mag grijs, zwart of donkerblauw zijn en hij hoeft niet effen te zijn, liefst geen ruitjes;). Dus als jullie inspiratietips voor me hebben of een heel mooi of fijn jasje weten hoor ik het graag:)

Groetjes

Itsme_annie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 15:10

Ik heb deze:
http://www.ej.nl/ruiter/wedstrijd/wedst ... _2856.html
(Ik heb de zwart-wit versie :+ )

Er zitten geen diamantjes op maar ik vind hem wel heel chique. Er staat zwart-wit maar ik vind hem niet echt diep zwart. Hij is eerder een beetje zacht zwart. Hij is heel fijn en ik vind hem zowel voor springen als dressuur wel kunnen.
Als je een mooie op het oog hebt zou ik als ik jou was wel even passen in de winkel want ik wou een keer eentje kopen die over de schouders heel strak bleek te zitten maar waarbij de mouwen wel 10 cm te lang waren...

Hopelijk heb je er wat aan!
Succes met je zoektocht! :)