Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Alice13 schreef:Ik ben 27 en rij pas sinds een jaar of anderhalf wedstrijd. En ik zie wel eens dames die al veel ouder zijn en pas beginnen, maar er zit echt geen leeftijd grens aan hoor
Anky past mij goed. Maar ik pas van pikeur alleen de hoge modellen goed. En Anky is ook hoog. Misschien montar?
Van HH past alleen cc model me goed die is namelijk ook hoog.
Danique07 schreef:Ik heb afgelopen donderdag een Montar broek gekocht en hier zaterdag mee gestart! Heel fijne broek! Voldoet aan jouw eisen.
Ik heb dit model genomen: http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accesso ... _4557.html
lshannah schreef:Alice13 schreef:Ik ben 27 en rij pas sinds een jaar of anderhalf wedstrijd. En ik zie wel eens dames die al veel ouder zijn en pas beginnen, maar er zit echt geen leeftijd grens aan hoor
Anky past mij goed. Maar ik pas van pikeur alleen de hoge modellen goed. En Anky is ook hoog. Misschien montar?
Wat gaaf zeg! Hoe ging jouw debuut dan?
Weer even ontopic: Easyrider, Anky en Montar staan op het lijstje om te gaan passen
lshannah schreef:Alice13 schreef:Ik ben 27 en rij pas sinds een jaar of anderhalf wedstrijd. En ik zie wel eens dames die al veel ouder zijn en pas beginnen, maar er zit echt geen leeftijd grens aan hoor
Wat gaaf zeg! Hoe ging jouw debuut dan?
Weer even ontopic: Easyrider, Anky en Montar staan op het lijstje om te gaan passen
.