Een lege trailer vullen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yom

Een lege trailer vullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 11:36

Ja nou denk je natuurlijk die vul je toch met je paard, ja dat klopt :D

Maar ik heb een trailer gekocht waar verder niks inzit (denk aan zadelkamer, voerbak). Wat hebben jullie nog zelf in je trailer gemaakt verder toen je hem leeg kocht? En aan welke dingen moet ik nog meer denken als we op pad gaan die mee moeten?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:39

Niets.
Spullen gaan in de auto en er wordt alleen een hooinet in gehangen,

Voerbak vind ik persoonlijk niet nodig, en als we langere tijd weg gaan dan krijgt hij in een emmer voer en water

Eilatan

Re: Een lege trailer vullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:40

Ik heb er alleen wel stangen en tussenschot in gemaakt XD Verder niets.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:43

Stangen en tussenschot zijn toch standaarduitrustig van bv een 2 paardstrailer en in een 1,5 paards de stangen...
maar ik heb geen extra dingen, hooinet hang ik aan de zijkant zodat het geen boksbal is onderweg en die zet ik vast

maralyn

Re: Een lege trailer vullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:43

Enkel een hooinet. De auto is groot genoeg om onze zooi in kwijt te kunnen.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 11:44

ja het is een 1.5 p en stangen zitten er wel in, maar ik dacht idd meer aan hooinet, poepschep, voerbak e.d.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:45

Als je toch graag opbergruimte wilt, je hebt ook wel losse kunststof zadelkasten die je in de trailerpunt kunt zetten.. Ik vind een beetje opbergruimte altijd wel erg fijn, vaak past niet alles zó in de auto :o
Vrienden van mij hebben zo een: klik voor linkje en hebben deze met een spanband in de punt vastgezet, onder dat bandje is dan ook nog plek voor een mestboy en bezem...

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:51

_l_amanda_l_ schreef:
Als je toch graag opbergruimte wilt, je hebt ook wel losse kunststof zadelkasten die je in de trailerpunt kunt zetten.. Ik vind een beetje opbergruimte altijd wel erg fijn, vaak past niet alles zó in de auto :o
Vrienden van mij hebben zo een: klik voor linkje en hebben deze met een spanband in de punt vastgezet, onder dat bandje is dan ook nog plek voor een mestboy en bezem...

Ik heb deze idd. Wel een wat ouder model. Ik rij met een 2 paards trailer en zet hem aan de andere kant, mest boy ligt dan dus gewoon op de grond. Verder krijgt paard enkel wat hooi mee en water uit een emmer. Voer nooit brok/muesli in de trailer