Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dieselpaard schreef:Ik heb zo'n masker maar ook zo'n draadjes frontriem (weet even niet hoe ik het moet omschrijven). Van de eerste krijgt mijn paard last en gaat flink krabben. Ik gebruik dus die frontriem...ik heb alleen nog geen goede manier om hem echt goed vast te zetten want een klittenbandje stelt niet zoveel voor.
woeliej schreef:Hoe is de "rek" van het elastiek van dat masker? Heb namelijk voor mijn pony destijds een masker met elastiek gehad en dat zat zo strak dat hij zijn neus open had liggen... Dus beetje bang geworden van elastiek..
Suprice_Iris schreef:Ik heb sinds gisteren het Rambo vliegenmasker.
Ik moet toegeven, het ziet er niet uit maar past geweldig! Ze vallen wel groot uit dus een maatje kleiner is aan te raden.
criollo_yess schreef:Suprice_Iris schreef:Ik heb sinds gisteren het Rambo vliegenmasker.
Ik moet toegeven, het ziet er niet uit maar past geweldig! Ze vallen wel groot uit dus een maatje kleiner is aan te raden.
En? Nog steeds tevreden?
Ik gebruik nu een masker van Sectolin met oren, maar wel een gat voor de voorpluk. Nu ""krabt"" hij deze steeds af, omdat hij jeuk heeft in zijn voorpluk. Dus ik zoek er een met oren en dicht van boven. De Rambo lijkt mij een goede. Dus hoor graag hoe je ervaringen zijn Suprice_Iris. Of suggesties voor eventuele andere merken die aan bovengestelde eisen voldoen.......
haan schreef:ik ben zeer tevreden over deze : http://www.paardendrogist.nl/data/produ ... 0-V-01.jpg hij is niet goedkoop maar prima pasvorm en blijft goed zitten