Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
M_i_R schreef:Ook iets om rekening mee te houden: de verzekeraar vergoedt niet meer dan de waarde van je pony doorgaans. Heb je dus hogere kosten dan de waarde van je pony (die je amper op 1000,- schat) dan is je ponybeest hard gezet 'Total loss' en heb je niks aan je verzekering.
) dat geldt het volgende:
Ojajoh schreef:M_i_R schreef:Ook iets om rekening mee te houden: de verzekeraar vergoedt niet meer dan de waarde van je pony doorgaans. Heb je dus hogere kosten dan de waarde van je pony (die je amper op 1000,- schat) dan is je ponybeest hard gezet 'Total loss' en heb je niks aan je verzekering.
volgens de polis zou het 1000,- per gebeurtenis zijn en 5000,- per jaar
Ikke, nou daar zat ik dus idd mee, die eigen risico en die 25%
maar pony heeft een chronische maanblindheidonsteking, en is dus wel een risicofactor kwa dierenartsrekeningen
bij irritatie, of lichte ontsteking van t oog is meteen een DA nodig omdat de pupil kan verkleven en blindheid snel kan intreden indien er niet op tijd bij.
Dat puntje maakt mij te zeggen we doen het wel.
De kosten die ik zelf op moet hoesten zeggen mij, tja ik betaal t zelf wel allemaal..... Maar goed, 5 x een DA en ik heb weer spijt van die gedachte
daarom twijfel ik zo ....