Onderzoek veilige paardensport op accommodaties

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aprilB

Onderzoek veilige paardensport op accommodaties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 20:38

Beste Paardenhouders/sporters,

Ter afronding van mijn opleiding Hippische bedrijfskunde doe ik een onderzoek. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt en jullie zouden mij enorm helpen door deze in te vullen. Deze is te vinden via de volgende link: http://www.thesistools.com/web/?id=466334
Voor diegene die deze in willen vullen, onwijs bedankt!

Met vriendelijke groet,
Lisette Arends

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 09:42

Klein puntje van aandacht voor je vragenlijst: Er zijn best wat pensionstallen die alleen pension aanbieden (al dan niet volledig) en de rest aan de invulling van de individuele klant overlaten, zoals bijvoorbeeld lessen. Dat kun je niet altijd netjes verwerken in de antwoorden.

Verder een goede vragenlijst vanuit jouw invalshoek.
Waarom ik nogal negatief heb ingevuld (je gaat 'm d'r vast zo uitvissen), komt voort uit mijn dagelijkse praktijk en ervaring met veiligheid op een grote industriële produktieplant, waar veiligheid de eerste tien plekken op de prioriteitenlijst bezet en daarna de rest nog iets mag melden :D

Als je daar een boom over op wil zetten, be my guest maar ik denk dat we dat niet hier moeten doen.