[EG] Willy van de Pollona, 17jaar Haflinger. Hf. 21638

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

myrthesadee

[EG] Willy van de Pollona, 17jaar Haflinger. Hf. 21638

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 13:31

Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar de eerste eigenaren van mijn haflinger Willy. Hf. 21638
Willy is geboren op 22-04-1989 in Huissen, bij de Gebr. A.F. en W.H. Buurman.

Over de fokkerij heb ik zeer weinig kunnen vinden.
Dit is Willy:

Afbeelding

Afbeelding

Willy zijn entings geschiedenis is als volgt:

2001 ELST
2001 ELST
en in 2003 is hij naar Den Helder verhuist. Deze eigenaar ken ik zelf, omdat ik Willy toen verzorgde. Hij is verkocht, naar Texel en in 2007 heb ik Willy zelf gekocht en sindsdien is dit onveranderd. Ik ben de eerste geregistreerde eigenaar in zijn paspoort.

Ik zou echt onwijs graag eens in contact komen met zijn eerste eigenaars, die hem ook ingereden hebben e.d., om te vragen hoe dit gegaan is en wat hij allemaal kan, omdat ik soms merk dat hij enorm veel in zijn mars heeft en zelfs zeer complexe dressuuroefeningen gelijk in een keer snapt...
Ook hoop ik natuurlijk op mogelijk wat veulen foto's.... Dat zou zo leuk zijn...

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Liefs Myrthe

paardenjose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 21:24

Hai Myrthe

Ik woon in het huis waar willy gefokt is (pollona). Een van de fokkers is overleden en de andere is mijn overbuurman. Inmiddels 83 jaar oud. Geen idee hoelang hun Willy hebben gehad. Ik zal hem eens vragen of hij Willy nog kent en eventueel veulenforo's heeft (verwacht ik eigenlijk niet).
Ik houd je op de hoogte.

Groet Jose