cap te klein?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CeCe_Jane

cap te klein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:43

Hallo allemaal!
Ik heb een nieuwe cap besteld op internet (samshield cap), en na laaaang wachten is hij eindelijk binnen *\o/*. Alleen hij lijkt een beetje krap te zitten, als ik hem op zet krijg ik een beetje het gevoel dat ik heb als ik met ingevlochten haar rijdt, licht hoofdpijn dus. Verder zit hij niet extreem hoog ofzo. Is de cap echt te klein of moet ik er een beetje aan wennen? Ik had eerst een BR cap die aan het begin helemaal goed zat, maar na 2 maanden ongeveer steeds losser werd, en nu is hij echt te groot, kan het zijn dat deze cap ook nog wat ruimer wordt?

Pantykous

Re: cap te klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:45

Je kunt voor samshield gewoon passende binnenvulling kopen dus als je een maat kleiner haalt kun je het zo proberen!

CeCe_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:49

Pantykous schreef:
Je kunt voor samshield gewoon passende binnenvulling kopen dus als je een maat kleiner haalt kun je het zo proberen!

Dus de maat ligt alleen aan de binnenvulling? Want dan kan ik morgen tijdens het rijden kijken of het gaat en anders nog een grotere binnenvoering bestellen. Maar je kan natuurlijk niet de hele cap meer terugbrengen als je er al mee hebt gereden.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:55

Ja, de binnenvoering bepaalt de maat. De schaal heeft misschien ook verschillende maten maar dat komt niet op een maat ;)

Ik had mijn samshield te klein besteld, had hetzelfde euvel. Kon mijn voering nog ruilen zelfs!

CeCe_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 20:08

Pantykous schreef:
Ja, de binnenvoering bepaalt de maat. De schaal heeft misschien ook verschillende maten maar dat komt niet op een maat ;)

Ik had mijn samshield te klein besteld, had hetzelfde euvel. Kon mijn voering nog ruilen zelfs!

Oh top! hartstikke bedankt! :j

Skittlez

Re: cap te klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:10

Heb je al een nieuwe voering gekocht? Zo ja , laat het eventjes weten :p