Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

unbelievable schreef:De mijne was ook zo! Op regimate gehad.
Daarna bij DA echo laten maken, bleek ze 7 eicellen op dr
Eierstokken had zitten. Dit tot vermaak van de DA.
Hoe ik het heb opgelost? Ik heb haar laten dekken en na een mooi veulen, was haar hormoonhuishouding piekfijn in orde en nooit meer ergens last van gehad!
Liienn_SxE schreef:De mijne is juist het tegenovergestelde. Ze wordt enorm sloom en dromerig van zodra ze hengstig is. Ze let totaal niet meer op mij en ik moet haar vaak meesleuren. Ook tijdens het rijden krijg ik haar niet vooruit en moet ze constant stoppen om haar 'plasje' te laten. Ik was me ook al aan het afvragen of hier niets aan te doen valt, ik ga volgende eens horen bij mijn DA wat hij ervan zegt..
. Ik kon haar met wandelen niet houden, rijden was onmogelijk want dan hing ik aan het plafond. Los zetten in de paddock was stress voor haar, schreeuwen, piesen, blegh.
Bambi1995 schreef:Nee, Ik heb in het verleden wel eens een tijd Moody Mare gegeven, hielp heel goed. Maar ik geef op het moment al 2 supplementen die redelijk duur zijn, om daar dan nog een derde bij te doen. Zie ik niet zo zitten.