Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

cavaletti schreef:De Petrie Junior laars valt ruim in de voetmaat, dit extra al omdat kinderen nog groeien dus waarschijnlijk pas je met maat 39 wel in de maat 5. De kuitmaat is 30 dus mooi smal en door het elastische stuk rekt het nog wel iets uit. MAAR de hoogte is maar 44 cm dus voor echte korte kinderbeentjes. Nu weet ik niet hoe groot je bent dus het beste kun je even je beenlengte meten.
Wij verkopen de Petrie laarzen uit je tabel als zoete broodjes omdat het een betaalbare zeer fijne mooie laars is.
De laarzen uit de tabel kunnen niet op maat gemaakt worden, Dit kan alleen bij de duurdere laarzen.
celestus schreef:Bij maat 39 zou je evt op maat kunnen laten maken. Dat kost wel wat meer. Je bent 13 zag ik in je profiel, anders wacht je nog 1 jaartje voor de zekerheid? Alhoewel, de meeste voeten groeien niet meer als je 13 bent toch?
, maar de petrie junior leken me daarom wel handig omdat ze een beetje mee kunnen groeien. Maar ik weet dus niet of maat LS ook bij 39 kan of dat 38 als 39 valt. Puckbeer schreef:cavaletti schreef:De Petrie Junior laars valt ruim in de voetmaat, dit extra al omdat kinderen nog groeien dus waarschijnlijk pas je met maat 39 wel in de maat 5. De kuitmaat is 30 dus mooi smal en door het elastische stuk rekt het nog wel iets uit. MAAR de hoogte is maar 44 cm dus voor echte korte kinderbeentjes. Nu weet ik niet hoe groot je bent dus het beste kun je even je beenlengte meten.
Wij verkopen de Petrie laarzen uit je tabel als zoete broodjes omdat het een betaalbare zeer fijne mooie laars is.
De laarzen uit de tabel kunnen niet op maat gemaakt worden, Dit kan alleen bij de duurdere laarzen.
Valt hij dan echt als 39? En bij 39 stopt de maat LS kan je die wel bestellen ofzo?