Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
FriesWytske schreef:Nee, want je weet niet wat voor dieren (koeien, paarden of schapen) er hebben gelopen. Ze krijgen thuis genoeg te eten. Dus die paar uurtjes kunnen ze prima zonder gras.
Dat ik dat maar even niet moest doen omdat je niet weet wat voor dieren er hebben gelopen en wat er met dat grasland is gebeurd (ook qua bemesting e.d.). En dat klinkt voor mij eigenlijk wel logisch dus paardlief mag niet grazen op onbekend terrein. 

terpentijn schreef:Nee,zou ik niet toestaan, je krijgt er een vervelend paard van. Dat lekker gaat lopen "pullen" om grasjes te bemachtigen. Als het goed is hangt er toch al een hooizak/net in de trailer? Na de "performance" lijkt het me geen probleem.
Ik ben geen wedstrijdruiter, maar ik verbied het m'n paard ook om vanuit de wei op het schouwpad grasjes mee te gaan pikken onderweg (ook aan de hand). Straks vent, als we klaar zijn, heb je je wei en je hooi, dan mag alles weer.