HH Pro+ Galaxy Cap

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evelientjuhx

HH Pro+ Galaxy Cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 10:29

Hallo bokkers,
Mijn huidige cap wordt te klein en daarom ben ik op zoek naar een nieuwe cap. :j
Nu vond ik de HH Pro+ Galaxy er wel gaaf uitzien. <3
Deze:
http://www.ej.nl/ruiter/veiligheid/veil ... _1034.html
Heeft een van jullie ervaringen met deze cap? En weten jullie hoe deze valt? Ik heb nu een Halorider cap, maat 55 en zoals ik al zei, die wordt wat te klein. :o Maar nu weet ik dus niet of ik dan maat 55 of 56 zal nemen :?
Als jullie nog andere caps aanraden, dan mogen jullie dat natuurlijk ook zeggen. ;)

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:43

Geen ervaring mee.
Waarom ga je niet gewoon naar een winkel met diverse merken, om gewoon wat caps te passen.
De HH caps zijn meestal wel prima caps, maar hoeft nou net niet voor jou lekker te zitten.
Met passen weet je ook meteen welke maat je nodig hebt.

Evelientjuhx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 10:52

Moonlight17 schreef:
Geen ervaring mee.
Waarom ga je niet gewoon naar een winkel met diverse merken, om gewoon wat caps te passen.
De HH caps zijn meestal wel prima caps, maar hoeft nou net niet voor jou lekker te zitten.
Met passen weet je ook meteen welke maat je nodig hebt.

Dat is nou net het probleem..
Ik bestel liever, want de ruitersportwinkel is best wel een stukje rijden (1 uur met de auto) vandaar.. :P

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:56

Paar weken terug heb ik ook een nieuwe cap gekocht, ben naar een ruitersportwinkel gegaan om daar te passen en heb toen later online besteld (edit: ook nog eens met 21% korting!)

Was voor ons toen ook nog wel een stukkie rijden, zou het er niet op gokken en gewoon passen.
Dan maar een uurtje om erheen te rijden.
Laatst bijgewerkt door Drico op 29-04-15 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:59

Wat moonlight zegt heb ik ook gedaan. Op een beurs alle cap's die ik mooi vond gepast, en dan uiteindelijk bij een ruitersportwinkel de cap met heeeeel veel korting gekocht :P Zo heb ik nu een QHP cap, maar ik heb ook de HH Challenge gepast, maar dat paste gewoon niet.

Deze cap kun je volgens mij bij best wel veel ruitershops vinden, is er geen een die dichterbij is? ;)

Evelientjuhx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 12:07

Drico schreef:
Paar weken terug heb ik ook een nieuwe cap gekocht, ben naar een ruitersportwinkel gegaan om daar te passen en heb toen later online besteld (edit: ook nog eens met 21% korting!)

Was voor ons toen ook nog wel een stukkie rijden, zou het er niet op gokken en gewoon passen.
Dan maar een uurtje om erheen te rijden.

Welshponyfan schreef:
Wat moonlight zegt heb ik ook gedaan. Op een beurs alle cap's die ik mooi vond gepast, en dan uiteindelijk bij een ruitersportwinkel de cap met heeeeel veel korting gekocht :P Zo heb ik nu een QHP cap, maar ik heb ook de HH Challenge gepast, maar dat paste gewoon niet.

Deze cap kun je volgens mij bij best wel veel ruitershops vinden, is er geen een die dichterbij is? ;)

Bedankt voor jullie reacties! :j
@Drico Dat is ook een goed idee! Dan ga ik toch maar eens passen :P Welke cap heb je gekocht en waar?
@Welshponyfan Nee helaas niet :(:) HH Challenge en QHP zien er idd ook wel leuk uit!

Skittlez

Re: HH Pro+ Galaxy Cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:56

Ik heb nu een super goede Global cap, in het verleden had ik ook een HH pro+ cap. Ik vind ze alleen maar krapjes op je hoofd zitten, en ik zweet heel erg snel met dat soort caps. Maar nu heb ik global en werkt onwijs goed.

CxB

Re: HH Pro+ Galaxy Cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:08

Zal ook aan de pasvorm en het model liggen, als net kan altijd passen.. En inderdaad passen in de winkel en dan online bestellen bij diepzwart is nu bijvoorbeeld ook 20%