Sir Lancelot bodyprotectors

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynnepinny

Sir Lancelot bodyprotectors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 20:42

Al een tijdje ben ik opzoek naar een goed passense bodyprotector, en ben zojuist uitgekomen op de bodyprotectors van Sir Lancelot.

Afbeelding

Zelf vind ik hem er fijn uit zien en staat er ook een vrij overtuigende beschrijving bij.
Heeft iemand toevallig ervaring met deze bodyprotectors?

Capriootje

Re: Sir Lancelot bodyprotectors

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:02

Ik heb hem al 2 jaar en super tevreden mee :j Vind hem beter zitten dan de veel duurdere race safe, is natuurlijk wel persoonlijk.

Ben toen via de mail goed geholpen voor de juiste maat en mocht hem gewoon passen. Ik vind het zeker een aanrader!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:03

Ik heb hem ook gehad toen ik nog reed. Vond hem erg comfortabel zitten je voelde hem niet tijdens het rijden vond hem zeker zijn geld waard.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:09

Ik volg even. Ik ben ook heel benieuwd, ik vind ze er fijn uit zien maar vind het jammer dat ik ze nergens in de buurt kan passen. Ik ben op zoek naar een bodyprotector die echt rekening houdt met vrouwelijke vormen zeg maar. Ik heb heel vaak dat ze bij mijn middel te wijd en op de borst te strak zitten.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:34

Ik heb hem gehad, en hij is retour gegaan naar de fabriek.

Ik heb hem namelijk 3 keer aangehad, en bij de 3e keer ben ik gevallen, en zijn alle 3 de bevestigingen die er aanzaten, kapot gegaan. Eentje was gewoon gebroken, andere voor de helft de stiksels losgelaten, en de laatste was de bekleding van de bp gescheurd. Naar mijn mening mag dat absoluut niet gebeuren, en dat was sir lancelot ook met mij eens vandaar dat hij terug is gestuurd.

Maar ik zou er niet zo snel meer eentje kopen, want stel hij laat dus los op een moment dat je valt en de zijkant laat los, leg je mooi me je ribben dus onbeschermt boven op een hindernis. (Ben overigens niet op een hindernis gevallen maar gewoon plat op mijn rug op de grond).

Buiten dat, vond ik hem ook niet een van de fijnste die ik heb gehad, hij is echt mega stijf, en ja ik weet dat dit beter wordt naarmate je hem draagt, maar zo stijf als dit heb ik nog niet meegemaakt. De BP pastte overigens perfect dus aan dat hij te strak of etc. kwam het niet en we staan voor een raadsel.

Wel heeft sir lancelot een hele fijne service, je mag gewoon thuis passen, past het niet? Dan stuur je hem terug op hun kosten en krijg je een andere maar toegestuurd.

Ik heb de USG bodyprotector gepast , en die ga ik ook aanschaffen. Mijn zusje heeft hem ook, en deze zat een stuk fijner, veel soepeler en houd ook heel veel rekening met grotere voorgevel (want die heb ik vandaar dat ik ook voor Sir lancelot gegaan ben) Maar de USG is ook een goede om misschien te gaan passen en naar te kijken/ in gedachten te houden

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:38

Dat probleem had ik ook, heb een redelijke voorgevel;-)
Ik heb nu de racesafe, kost wel wat, maar ben ersuper tevreden over.

Sanned schreef:
Ik volg even. Ik ben ook heel benieuwd, ik vind ze er fijn uit zien maar vind het jammer dat ik ze nergens in de buurt kan passen. Ik ben op zoek naar een bodyprotector die echt rekening houdt met vrouwelijke vormen zeg maar. Ik heb heel vaak dat ze bij mijn middel te wijd en op de borst te strak zitten.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:51

Ik heb de knalgroene en hij zit geweldig!!! Ben er nog nie mee gestuiterd dus daarover kan ik niets zeggen maar vind ze
Juist lekker mee bewegen

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 12:12

Bedankt voor alle reacties! :)
Zo te horen vind ik het wel goed klinken. Ik wil eigenlijk geen duurdere bodyprotector dan dit, dus ik denk dat ik deze binnenkort maar eens ga bestellen en passen.

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:50

Ik heb ook een sir lancelot en ben er erg tevreden over. Hele goede services, ze helpen je via mail met je maat, doen niet moeilijk over terugsturen of omruilen en denken mee over oplossingen. Ik vind hem erg prettig zitten en hij is goed verstelbaar. Ik heb deze met name gekocht omdat mijn eerdere bodyprotector te groot was geworden ( geen idee hoe dat kan??). Deze heeft een goede rug lengte voor mij en is fijn aan te passen aan de zijkanten. Door de drie verschillende klittenband gevallen aan de zijkant kan je hem ook handig aanpassen aan de maat van je buik en je voorgevel zeg maar. :)*
Prijs/ kwaliteit verhouding is wat mij betreft ook goed.