Inmiddels heb ik een e-mail ontvangen waarin staat dat ze het verkeerde adres hebben gebruikt. Of ik alle gegevens van desbetreffend paard op de e-mail wil zetten, zodat het rapport alsnog verzonden kan worden.
Daarnaast kwam ik onderstaande ook via internet tegen, wat al aangeeft dat de procedure niet is gegaan zoals zou moeten....
Citaat:Het rapport bevat alle gegevens over het paard en de opdrachtgever van de keuring. De dierenarts zet op het rapport zijn stempel, de conclusie van het rapport en zijn handtekening. Ook de opdrachtgever zet op het rapport (links onderin) zijn handtekening. Links boven in het rapport staat een nummer aangegeven. Dit nummer wordt door de KNMvD toegekend aan het rapport. Check of de dierenarts op het protocol jouw gegevens of die van de verkoper juist heeft ingevuld.
Om bovenstaande redenen heb ik 0 vertrouwen in het keuringsrapport dat hij nu wil gaan opstellen. Een keuringsrapport hoort geschreven te worden op een doordrukpapier, immers als hun dit ook hadden gedaan, hadden ze nu nog een kopie gehad van desbetreffend keuringsrapport. Dit is reden genoeg voor mij om aan te nemen dat het keuringsrapport wat nu wordt opgesteld, van 0 waarde zal zijn.
Ik heb dan ook geen fluit aan het keuringsrapport wat deze dierenarts alsnog na 1.5maand uit zijn duim wil zuigen.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar mensen die een soortgelijke ervaring hebben en wat mijn rechten zijn. Ik heb namelijk net zo lief mijn geld terug en laat liever een nieuwe klinische keuring uitvoeren bij een dierenarts hier in de buurt, daar ik hier nu geen vertrouwen meer in heb.
Het is een erg vervelend aankooptraject geweest en ik koop nooit en te nimmer meer een paard op deze manier, dat is de wijze les die ik er helaas uit heb gehaald.