Leer toevoegen??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

a_w_a

Leer toevoegen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 09:44

Hey allemaal!

Ik rijd eigenlijk altijd op mondoni rijlaarzen, maar ik heb ze nu 2x laten maken en toch maar besloten om andere te halen. Had ze inmiddels ook al 2 jaar.
Omdat ik niet al te veel geld wil uitgeven aan laarzen, omdat ik mijzelf inmiddels ken *D
De eerste weken behandel ik ze als prinsesjes, maar op een gegeven moment toch maar eens een boxje uitmesten op de laarzen, en zo verder! 8)7

Nu heb ik dus via 'happyhorsedeal' rijlaarzen gevonden in mijn maat, en mijn smaak, ik zal het verhaaltje onder de laars even kopieëren:
De Bento rijlaarzen worden geheel gemaakt van rundleer en staan voor top prijs /kwaliteitsverhouding. Deze rijlaarzen worden handgemaakt in Schaijk (NL) en vallen als merknaam onder Derby. Zowel in het soepele leer, het stikwerk als de afwerking is deze rijlaars prachtig . De laarzen zijn aan de zijkant voorzien van een ingewerkt elastiek.

Ze zijn simpel, maar mooi +:)+
Om nu even ter zake te komen haha, is mijn vraag, heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een stukje leer? Kan het btw wel? Ik bedoel bijvoorbeeld op de dressuurboog, een stukje groen crocoleer toe te voegen op de rand, of rondom de veters?
Ik hoop dat jullie het begrijpen en voorbeelden kunnen geven waar jullie dit hebben laten doen.

De laarzen kosten nu 130 euro, en als ik ze wil laten bijwerken wil ik in totaal niet boven de 200 euro uitkomen, het liefst nog daar onder :j

Alvast bedankt jongens! Xx

a_w_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 11:21

Niemand? :?

NatasjavE

Re: Leer toevoegen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 11:24

Kunnen ze dat daar niet doen. Als ze toch handgemaakt worden kunnen ze het gelijk uit een stuk doen.

a_w_a

Re: Leer toevoegen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 12:28

Natasja, er staat niks vermeld op de site? Ik kan wel eens mailen