Mini Appaloosa gezocht, omgeving friesland?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

love_mandy

Mini Appaloosa gezocht, omgeving friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 21:46

Hallo,
Ik heb een half jaar voor een vreselijk lief veulen genaamd Gonnymay gezorgd. Deze is op haar verjaardag (ze werd toen 1 ). verkocht. Ze is verkocht op 25 mei. Ze is toen naar Friesland verhuisd om daar samen te staan met een shetlander Ik heb geen adres waar ze naar toe is gegaan, maar graag zou ik willen weten of iemand dit veulen herkent. Het kan natuurlijk zijn dat haar naam inmiddels veranderd is. Ik zou heel graag willen weten hoe het met haar gaat.
Foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amaryllis

Re: Mini Appaloosa gezocht, omgeving friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 09:35

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV, dit omdat de tag in je titel ontbreekt. Daarom hier een slotje.

•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.

De regels staan bovenaan, onder de knop 'nieuw onderwerp'. Je mag een nieuw topic openen, mits deze aan de regels voldoet.