2 maand werken op de eilanden, paard mee?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

2 maand werken op de eilanden, paard mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 14:18

Hallo!

Waarschijnlijk ga ik in de maanden Juli en Augustus werken in een snackbar op Terschelling.
Het is nog niet 100% zeker aangezien ik eerst met mijn huidige baas wil overleggen, toch ben ik al wel aan het kijken naar evt mogelijkheden om mijn paard mee te nemen.
Ik heb al gegoogled, maar kom eigenlijk alleen uit bij stallen die paarden verhuren, en dus geen stallen.
Weet iemand toevallig een stallencomplex, stukje land of je achtertuin zou ik het graag horen!
Kosten wil ik graag onder de 300 euro zitten, maar aangezien ik fulltime werk is er veel mogelijk!

Pancake93

Re: 2 maand werken op de eilanden, paard mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:36

Misschien een idee om een advertentie bij een supermarkt op Terschelling op te (laten) hangen?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:39

Echt stallen voor pension zijn er ook niet, iedereen heeft z'n paard namelijk aan huis of bij iemand anders. Probeer fodzoeker.nl eens :-)
Denk ook aan de kosten om je paard over te zetten met doeksen, das geen goedkoop grapje namelijk.

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 18:34

WillemYntJee schreef:
Echt stallen voor pension zijn er ook niet, iedereen heeft z'n paard namelijk aan huis of bij iemand anders. Probeer fodzoeker.nl eens :-)
Denk ook aan de kosten om je paard over te zetten met doeksen, das geen goedkoop grapje namelijk.
maar ja het lijkt mij wel super om daar iedere dag lekker te tijden. ik snap je wel