[PG] Aarle Strona, donkerbruine/zwarte, 10 jarige merrie!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

inussx52

[PG] Aarle Strona, donkerbruine/zwarte, 10 jarige merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 16:15

Ik ben opzoek naar Aarle strona, toen de tijd was haar roepnaam; Stro
Aarle strona is een nu inmiddels 10 jarige, donkerbruin/zwarte merrie, ze is ongeveer 1.70 hoog en heet 2 witte voetjes achter.

De reden dat ik opzoek ben naar Stro, is omdat ik haar uit het oog verloren ben, nadat ik haar 4 jaar heb gekend en 2 jaar heb verzorgd. Het is niet voor iedereen een makkelijk paard en ben daarom bang dat ze van handel naar handel is gegaan.

Oktober 2013: Vanaf de eigenaar waarvan ik haar ken is zij verkocht aan een vrouw met kinderen, blijkbaar was er toch geen klik en scheen Stro steeds moeilijker te worden in de omgang.
Januari 2014: Stro is daarom geruild met een ander paard van toen de tijd Stal Jansen van den Hout. Sinds dien stond Stro bij de handelsstal. Ik heb haar hier nog opgezocht en met pijn en moeite weer weggegaan zonder haar.
Nadat ik haar heb opgezocht was zij vrij snel van de site, dat betekende dat zij vanaf daar weer was verkocht.
April 2014: Ergens probeerde ik haar te vergeten, maar ik bleef toch doorzoeken, tot ineens in 2014 ik intypte op Google; Aarle strona, vanuit daar kwam een filmpje naar voren van Maart 2014. Dit bleek een verkoopfilmpje te zijn en heb ik contact opgenomen met de maker van het filmpje. Zij was de gene die Stro had gereden, ze wist dat Stro nog een paar keer door verkocht zou zijn en nu bij een man zou staan…

Vanuit daar is het spoor bijster en heb ik geen idee waar Stro nu staat…
Ik wil via deze weg te weten komen waar Stro is en hoe haar leven er nu uitziet.. het liefst zou ik haar dan gelijk meenemen, dus als die mogelijkheid er is zodra ik weet waar ze terecht is gekomen, zal dit gelijk gebeuren!

Voor meer informatie of vragen kan je altijd contact met mij opnemen..;
irisdl@hotmail.com of via hieronder.

Alvast bedankt!

inussx52

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 08:03

Aangezien het al een maand geleden is en er nog geen berichten zijn achtergelaten, post ikzelf even een bericht eronder :Y)

Ik zag later dat ik het ras er niet bij had gezet, voor de duidelijkheid, Aarle Strona is een KWPN-er :)
Ook lukt het niet op een foto bij te voegen :p dus ben je nieuwsgierig of heb je een vermoede, stuur even een berichtje of e-mail voor het sturen van een foto :)

inussx52

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 20:36

Alweer een aantal maanden verder en nog geen stap wijzer over waar Aarle Strona nu is, dus bij deze Up ik even de advertentie..

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:41

inussx52

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 18:15

Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 31-12-15 14:18, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: 2 berichten kort na elkaar geplaatst samengevoegd en twee foto's gelaten en overige in link zoals moet volgens regels en richtlijnen van OV.

Desiree

Re: [PG] Aarle Strona, donkerbruine/zwarte, 10 jarige merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:56

uit de naam Strona haalde ik al meteen de Hastrona hoeve, en daar is veel met Zortin gefokt. En waarschijnlijk is ze daar ook geboren, in Aarle Rixtel. Ik hoop dat je haar vindt.

inussx52

Re: [PG] Aarle Strona, donkerbruine/zwarte, 10 jarige merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 19:52

Daar is ze inderdaad geboren en als 2 jarige jaarling bij de eigenaar terecht gekomen waarvan ik haar ken... :)