Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik zou daar dolgraag naartoe gaan, maar wat me tegenhoud is de prijs. De prijs op zich is prima, maar ik wil mijn 2 oudste dochters meenemen en de Ardennen zijn voor mij een pittig eind rijden. Totale kosten zit ik dan al gauw rond de € 1000,- voor een weekend. Voor dat geld kan ik 3 weken in NL weg met mijn hele gezin (4 kinderen).mamajolijn schreef:Ontzettend leuk! Is zij toevallig gevestigd in La Roche-en-Ardenne?Ik zou daar dolgraag naartoe gaan, maar wat me tegenhoud is de prijs. De prijs op zich is prima, maar ik wil mijn 2 oudste dochters meenemen en de Ardennen zijn voor mij een pittig eind rijden. Totale kosten zit ik dan al gauw rond de € 1000,- voor een weekend. Voor dat geld kan ik 3 weken in NL weg met mijn hele gezin (4 kinderen).
Een korting in een ongunstige periode of bij het boeken van meerdere personen, zou mij sneller over de streep trekken. Maar dat is puur gekeken vanuit mijzelf.
Daarnaast volleyballen wij in ons gezin veel en de wedstrijdcompetities lopen nog volop in februari/maart/april. Het is dus lastiger om dan tijd vrij te maken, omdat we natuurlijk geen wedstrijden af willen zeggen. Daar kun je als bedrijf zijnde natuurlijk niks aan doen.
)
. Ook leuk als er de mogelijkheid is tot het maken van een dagtocht. Dat heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me een superervaring.
.
Maar als je de omgeving kent moet er misschien wel de mogelijkheid zijn om een paard te huren.
). We gingen geloof ik 2,5 uur rijden en er gingen twee gidsen mee. Halverwege splitsten we op en gingen de gevorderden een stuk crossen. Dat was echt super tof!!