achteruit lopen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

charellelove

achteruit lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 16:38

hoi mijn vp loopt soms achter uit maar dan ook heel snel en ik krijg hem niet naar voor uit hij blijft maar achteruit gaan hij doet het vooral als ik een kant op wil en hij een anderen kant dan gaat hij gewoon in zijn achteruit krijg hem dan ook niet meer naar voor
(weet iemand wat ik moet doen als hij dit doet?) :(

melanietje14

Re: achteruit lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:42

Wat doe jij als hij naar achter loopt. Of wat is de reden dat hij naar achter loopt?

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 16:48

(hij probeert onder zijn werk uit te komen.) ik geef been maar doe mijn handen wel naar voor om hem ook de ruimte te geven maar dit werkt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:21

Achteruit lopen is nou niet bepaald iets makkelijks voor een paard, hij doet t dus echt om andere problemen te voorkomen. Dat kan pijn zijn, maar ook angst, gebrek aan leiderschap etc. Gebeurd het in de bak of buiten?

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 17:49

buiten en in de bak als hij ergens geen zin in heeft doet hij dat sommigen paarden gaan steigeren of bokken maar hij gaat in zijn achteruit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:59

Wil je trouwens even leestekens zoals komma's en punten gebruiken, leest nogal irritant.

Grote kans dat het paard er wel zin in heeft, maar het gewoon niet kan. Ik zou eens kijken waarom hij dat niet kan, heeft ie pijn, snapt hij het niet, kan hij het niet?

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 18:28

hij doet het vaak wel goed. maar ik denk dat het aan het bit licht dat hij hier last van heeft. ik ga hem denk ik weer bit loos rijden. misschien word het dan better

evana16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 22:08

Wat voor bit heb je nu? zou idd kunnen dat het daaraan ligt, Bitloos rijden is fijn maar als hij bijv. pijn in zijn mond heeft en daarom dit doet zou ik toch even een tandarts laten kijken want ook al heeft hij gen bit meer in, pijn met eten enzo is ook niet echt prettig.

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 17:51

evana16 schreef:
Wat voor bit heb je nu? zou idd kunnen dat het daaraan ligt, Bitloos rijden is fijn maar als hij bijv. pijn in zijn mond heeft en daarom dit doet zou ik toch even een tandarts laten kijken want ook al heeft hij gen bit meer in, pijn met eten enzo is ook niet echt prettig.

hij is al oud en heeft een verbrijzelde kaak gehad en hij heeft nog maar drie tanden dus zijn tong hangt altijd uit zijn mond het is een best grappig gezicht maar hij heeft er geen last van :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 12:29

Achteruit lopen kan idd goed komen door het vermijden van het bit. :j Goed idee om bitloos te gaan rijden, de tong uit de mond is sowieso een teken dat het niet goed zit en is eigenlijk helemaal niet grappig. Ik ben benieuwd of het opgelost is als je bitloos rijdt. En als hij dan eerst nog achteruit loopt, wel even doorzetten! Hij moet door krijgen dat er echt geen bit meer in zit en misschien is het zelfs wel een soort gewoonte geworden. Succes!