Epplejeck itch free

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klasien

Epplejeck itch free

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 14:14

PaulineJerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:36

Hoihoi

Ik heb deze sinds enkele weken in gebruik. Pasvorm is goed. Gewoon dezelfde maat als normaal past mijn pony goed, alhoewel het bij de oortjes wat krap zit.

Verder vond ik het oude model hiervan vele malen beter, dat was een andere stof, dit lijkt meer nylon en de oude meer jute.

Probleem voor mij is dat deze wel warmer word (het is gelukkig nog niet extreem warm geweest). Ook vind ik het storend dat de deken zich hecht aan het klittenband, waardoor hij veel sneller kapot gaat (nu al een gat).

Verder wel tevreden. Nog niet ernstig geschuurd. Ben wel bang dat deze niet zo lang meegaat als zn voorganger en ik overweeg een RSIH voor volgend seizoen aan te schaffen. Wel iets duurder maar langere levensduur.

Groetjes

skyline

Re: Epplejeck itch free

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:40

Ik vond zelf de deken erg synthetisch en de stof is ook erg dun en gaat snel kapot.

PaulineJerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:46

Ja Skyline precies. Hopelijk houdt hij het dit seizoen. Oude model heb ik drie jaar gebruikt. Deze was met korting 55,-. Volgend jaar toch de Rsih halen voor +- 120,-

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-15 16:04

De dunne stof leek mij juist prettig bij warm weer, maar inderdaad, wel synthetisch.
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik beter wat meer uit kan geven aan de rsih. Weer even een 25% korting actie afwachten haha.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 07:29