Ahum ik voel mij op moment wel erg blond eerlijk gezegd, maar zit toch een beetje in de rats om het volgende;
MiniMe mijn cushingpony is precies een week geleden geschoren door een professionele scheerder.
Kreeg vele complimenten over hoe goed vacht eruit ziet, dus alles goed zou je zeggen toch?
Maar wat schetst mijn verbazing?
Ik heb inderdaad 2 avonden geleden de butox weer op haar vacht gedaan, gewoon netjes s'avonds dus niet in het zonnetje en ze heeft ook nog eens haar dekentje om in de avond, dus ik zie er ook al helemaal niets meer van op haar vachtje, terwijl mijn grote nog echt de duidelijke pour on streep op de rug heeft zitten...
Maar nu vergaat pony toch ineens van de jeuk, vooral idd boven op die rug lijkt wel! heb haar al helemaal uit zitten pluizen, want was heel even bang dat (omdat scheerder dat zelf zei voor die van mij toevallig luizen was tegen gekomen bij andere klanten) dat ze wellicht toch besmet was, maar ik zie echt helemaal niks bewegen op dat korte vachtje en dat zou ik dan toch moeten zien of niet?
En ik overdrijf niet, dat ze vergaat van de kriebels, sterker nog, ik heb binnen er zelf ook gelijk overal de kriebels van.
Zou het kunnen dat de butox, nu ineens een allergische reactie kan veroorzaken op haar huid? Of zijn het dan toch de erg korte mini haartjes die loslaten (ik zie ze niet igg) en deze jeuk veroorzaken? Luis moet ik toch kunnen zien met het blote oog?