Ik verzorg nu denk ik al 2 1/2 jaar de shetlandertjes van de buren.
Maar nu is vorig jaar 11 april is er een super lieve schattige shetlander merrie geboren.
Omdat de buurvrouw het zo leuk vond dat ik en mijn vriendin ze verzorgden had ze voorgesteld dat zodra ze bij de merrie weg mocht ze bij ons mocht komen
In de periode dat ze bij de merrie weg kon was mijn oma erg ziek en hadden we nog 2 ponys op stal (sowiezo 1 daarvan moest weg omdat ik te groot werd) maar toen mijn oma erg ziek was hadden we niet zo veel tijd voor de ponys dus zijn ze niet verkocht en kon Sari (zo heet ze) niet bij ons komen. Nu is mijn oma ongeveer 4 weken geleden komen te overlijden, na dat een beetje verwerkt te hebben, hebben we allebei de ponys verkocht en heb ik nu 1 E pony wat betekend 1 plekje vrij voor Sari
Maar nu zit het zo dat ze niet halstermak is.. Ben al 3 weken bezig maar het wil niet. T kan ook alleen maar in de wei, want de stallen bij hun zitten vol met hout. Dus eigelijk ook niet de gelegenheid om dat te doen.
Alleen nu zou ik dus echt niet weten hoe we haar naar ons toe zouden moeten krijgen. De weien zitten naast elkaar maar er zit wel een slootje tussen.
Nu is mijn vraag: iemand een idee?
Eigelijk zou ik haar vanavond op halen... Dus dit topic is eigelijk een beetje aan de late kant maaaar je weet het nooit.. Misschien komt iemand wel met een fantastisch idee