Hoi,
Ik ben op zoek naar Amigo.
Ik heb Amigo vorig jaar verkocht met alle vertrouwen aan een gezin.
Wij hielden contact en zij zou mij op de hoogte houden.
Na een tijdje kreeg ik een naar gevoel in mijn buik en mijn gevoel zei dat ik eens op marktplaats moest gaan kijken. dat heb ik gedaan en mijn nachtmerries bleken uit te komen want mijn lieve lieve Amigo stond op marktplaats.
Ik heb toen geprobeerd contact te zoeken met de eigenaar maar ik werd van fb gegooid zonder pardon.
Als ik het kon, had ik amigo terug gekocht...
Na een tijd was het toch gelukt om met de eigenaar in contact te komen en zij zei : Amigo is al verkocht. Natuurlijk gelijk gevraagd of ik in contact kon komen met de nieuwe eigenaar, maar toen werd het een raar verhaal. Zij vertelde dat de nieuwe eigenaar geen Facebook heeft (wat bijna onlogisch is in deze tijd) en ze weigerde om een telefoonnummer te geven.
Zij beloofde om te vragen of ik contact mocht opnemen met de nieuwe eigenaar. Na een maand lang zeuren via Whatsapp kreeg ik eindelijk een berichtje.. De nieuwe eigenaar wilt geen contact met mij.
MAAR wat ik achteraf hoorde is dat ZIJ tegen mensen heeft gezegd dat ze mij niet zou gaan vertellen waar Amigo is.
Ik ben er eigenlijk dus wel zeker van dat zij niet heeft gevraagd of ik Amigo nog EEN keer kon zien.
Het enige wat ik weet is dat Amigo aan huis staat in omgeving Utrecht en dat hij wordt bereden door een Z ruiter.
Ik hoop dat ik via bokt.nl verder kom en dat misschien de huidige eigenaar dit leest.
Ik mis Amigo ontzettend erg en elke dag wordt dit erger.
Ook zal ik niet stoppen tot ik weet waar mijn lieve paardje terecht is gekomen.
Amigo heb ik op mijn 10e gekregen toen hij net een 3 jarige eigenwijze boef was.
We hebben veel meegemaakt en ik kan eigenlijk zeggen dat wij samen opgegroeid zijn.
Naam: Amigo
stamboeknaam: Aboris
geboortedatum: 18-05-2004
Vader: Allegretto
moeder: Cinta
levensnummer: 2528005000027819
chipnummer: 528210000478674
Kenmerken: Roze neus met 2 grote zwarte stippen erop.
Klein litteken onder rechter oog.
rechter achterbeen een witte hoef ( de rest zwart )
Pluizige manen waarbij een stuk (achter zn oren) altijd naar de linkerkant komt te staan hoe vaak je het ook allemaal naar rechts borstelt.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 14-04-15 10:10, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast