Ik ben opzoek naar een leuke nette overnachtingslocatie naar je twee dagen leuk kunt buitenrijden maar, waar ook fietspaden naast het ruiterpad liggen.
Vorig jaar zijn we naar van der Valk Apeldoorn geweest. Hartstikke leuke accomodatie, maar vriendlief heeft aardig wat km weg over de ruiterpaden op zijn stadsfiets en ik met mijn paard op het fietspad. Dus dit jaar wil ik dat anders gaan doen. Twee weken terug ben ik in Loon op zand geweest waar bij het overgrote deel van onze route het ruiterpad langs het fietspad liep. Dat was super!
Ik heb de volgende ideeen:
1) Ik ben van der Valk Gilze aan het overwegen maar heb niet helder of dat de ruiterpaden daar naast de fietspaden liggen.
2) Fletcher hotel de Malle Jan in Vierhouten. Maar heb niet helder of dat de ruiterpaden daar naast de fietspaden liggen.
3) Ook zit ik nog met de Posbank in mijn hoofd. Maar Camping Boszicht, wat ik een fantastische accomodatie vind, vind mijn vriend wss niet zo leuk. Hij houd toch wat meer van luxe. Weten jullie wat?
Kortom, bij Gilze en Vierhouten, kun je daar met t paard naast de fietser rijden? Of weet jij een andere leuke plek waar een leuk hotel is en waar fietspaden en ruiterpaden naast elkaar liggen?
Ik hoor het graag
, hier zijn wij ook een keer geweest. Veel mogelijkheden met ruiterpad naast fietspad en MTB is ook een optie, maar op sommige stukken wel erg zwaar denk ik.