[EG] milo 1 jarige bonte hengst

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Milosharina

[EG] milo 1 jarige bonte hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 20:37

Beste bokkers,

Ik ben sinds 4 maanden trotse eigenaresse van Milo. Milo is nu 1 jaar en is een bont hengstje met een maanoog. Milo heb ik overgenomen van een mevrouw toen hij 8 maanden was op een stal in rotterdam. Nu kan de vorige eigenaresse niet veel over zijn achtergrond vertellen en ben ik toch erg benieuwd waar hij vandaan komt, wie zijn ouders zijn enzo. Via fotos vernomen weet ik dat hij ook op manege swagemakers stond in Brabant. Komt mijn paardje je bekend voor? Of ken je hem misschien zelfs?! Stuur me dan een prive berichtje!

Gr sharina
Afbeelding
Afbeelding

Aragorn2005

Re: [EG] milo 1 jarige bonte hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:35

Ik kan je niet helpen over de achtergrond, maar ken Milo wel. Hij heeft een tijdje met mijn paard op de wei gestaan bij manege Swagemakers voordat hij naar Rotterdam ging. Een heerlijk vriendelijk beestje is het.

Milosharina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 20:11

Aragorn2005 schreef:
Ik kan je niet helpen over de achtergrond, maar ken Milo wel. Hij heeft een tijdje met mijn paard op de wei gestaan bij manege Swagemakers voordat hij naar Rotterdam ging. Een heerlijk vriendelijk beestje is het.

Ik zie je berichtje nu pas! Wel ontzettend leuk dat je hem kent! Het is ook een echte lieverd

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: [EG] milo 1 jarige bonte hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 20:13

Hij heeft in elk geval een bonte vader en een bonte moeder want hij is homozygoot.

Milosharina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 11:03

janderegelaa schreef:
Hij heeft in elk geval een bonte vader en een bonte moeder want hij is homozygoot.

Kun je me hier wat meer over vertellen?