Manege Elzenhof, veel haflingers en Manege de Kikkert, deze heeft grotere paarden. Beide in de zomer gevestigd aan de Bosrandweg. Bij beide kun je meerijden in verschillende ritten die ze aanbieden. Je kunt niet zomaar een paard huren en zelf er mee weg, je gaat altijd onder begeleiding. Bij de Krim in Cocksdorp zit ook een manege die buitenritten en strandritten verzorgd.
ik ben er ook geweest maar het is best wel duur en moeilijk te vinden jan plezier kost volgens mij 60 euro p.p
jorika1986
Geplaatst: 14-04-15 09:46
Geloof dat echt een paard huren zoals TS dat wil niet gaat. Het gros is onder begeleiding. Moet zeggen dat ik bij Jan Plezier het echt naar mijn zin heb gehad, had wel ontzettende spierpijn de dag erna...
Ik heb afgelopen najaar de trektocht met de Trekpaarden gedaan. Was erg leuk! Boh en ze gingen ook best hard op het strand, wel maar korte stukjes, maar wat een power!!!
Hoi ben zelf van Manege Kikkert en bij ons kun je inderdaad diverse ritten maken onder begeleiding net als bij manege Elzenhof, De Krim en de Jan Plezier. Zou op Texel geen adres weten waar je zo paarden mee krijgt om zelf te gaan rijden is namelijk voor een manege een hoog risico een paard zo meegeven en bovendien hebben we ze in de zomer ook zelf nodig voor de ritten . Succes met je zoektocht en voor een leuke rit altijd welkom.