Ik ben opzoek naar goede sporen..
Ik ben zoek hierbij iemand die me een beetje kan uitleggen welke geschikt voor me zijn.
De sporen ga ik gebruiken voor kwa meer beengebreuk. Zodat ze snapt wat ze moet doen
wie kan me helpen ? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wie kan me helpen ? liliekska schreef:Het is dus niet je eigen pony? Dan zou ik zeker met de eigenaar overleggen!
En ik ben ook 13 en rijd met sporen (als ik de pony van een vriendin rijd) Echt niet elk kind zit te trappen en misbruikt sporen!
xDaninex schreef:liliekska schreef:Het is dus niet je eigen pony? Dan zou ik zeker met de eigenaar overleggen!
En ik ben ook 13 en rijd met sporen (als ik de pony van een vriendin rijd) Echt niet elk kind zit te trappen en misbruikt sporen!
Ja daarom!!
Ze eigenaar heeft het me zelf aangeraden![]()
Omdat ze niet goed op zweep reageert maar wel op t been alleen niet zoals t zou moeten Zegmaar..
xDaninex schreef:Ja daarom!!
Omdat ze niet goed op zweep reageert maar wel op t been alleen niet zoals t zou moeten Zegmaar..
S8903N schreef:Ik vind je erg jong voor sporen, je kan beter oefenen je pony beter aan het been te krijgen, maar dat zal de rest van bokt je vast ook wel vertellen.
Als je dan toch met spoortjes wilt rijden, zou ik voor kleine knopjes gaan.
Edit: Nu lees ik in je profiel dat het een manegepony betreft? Dan zou ik zeker even met de instructeur overleggen wat hij/zij er van vindt. Ik kan me goed voorstellen dat hij/zij het niet prettig vindt als je de pony zonder overleg met sporen gaat rijden.
Zoefferd schreef:ik vind het een groot misverstand dat mensen denken, dat als je wat jonger bent niet met sporen om kunt gaan. Natuurlijk zijn er ook mensen die niet goed met sporen om kunnen gaan op onze leeftijd. Maar dat zou dan voor elke leeftijd en volwassene gelden.
Meer beengebruik bij je paard los je niet op met een spoortje. Een spoortje is om de hulpen te verfijnen. Als ik jou was zou ik eerst beginnen met een knopspoortje, blijf wel erg consequent met de hulpen die je geeft dus niet gelijk je spoor gebruiken.
S8903N schreef:xDaninex schreef:Ja daarom!!
Wij kunnen er niks aan doen als de info die je geeft onvolledig is; dit verandert de situatie uiteraard.
In dat geval zou ik, zoals ik in mijn vorige post al aangaf, voor kleine knopspoortjes gaan.
xDaninex schreef:liliekska schreef:Het is dus niet je eigen pony? Dan zou ik zeker met de eigenaar overleggen!
Ja daarom!!