Even een algemene vraag aangezien de KNHS wil dat de verenigingen meer en meer gebruik maken van de KNHS site en minder van startlijsten.nl etc. Ik heb geprobeerd uitslagen van gewone reguliere wedstrijden te vinden op de site van de knhs, maar kan deze nergens vinden. Worden de uitslagen daarvan wel gepubliceerd of zijn we hiervoor nog steeds afhankelijk van een site als startlijsten of de eigen concours-website's mits ze de uitslagen daar dan wel publiceren?
Ik krijg namelijk alleen het vraagprogramma te zien en geen uitslagen. Ik kijk wel gewoon via het kopje uitslagen op de site van de KNHS. Wie kan me helpen?
Je kunt naar www.knhs.nl gaan, en klik op het menu in 'mijn knhs' en daar zul je als het goed is de uitslagen vinden die je met jouw startpas hebt gebruikt. Een andere optie is op www.startlijsten.nl en klik op de optie 'lijsten zoeken' hier zoek je jou gereden wedstrijd op, en kies de optie uitslagen. Als het niet wilt lukken dan weet ik het ook niet.
Raiza
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 13:34
Ik bedoel niet mijn eigen uitslagen lieke_2001, maar de volledige uitslagen van een wedstrijd. Net als je idd op startlijsten ofzo terug kunt vinden.
Ik denk dat het nog te weinig gebruikt wordt. Ik gebruik het KNHS systeem zelf ook niet. En de KNHS zelf heeft het volgens mij ook nog niet ingericht om uitslagen die ze electronisch van verenigingen via het concourprogramma krijgen weer terug in de kalender te plaatsen.
Overigens, ik kan helemaal niks in de kalender zien, lijkt wel of de site eruit ligt op dat gebied.