Ervaringen met Harry's Horse (HH) spullen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roxx2001

Ervaringen met Harry's Horse (HH) spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 16:41

Hallo,

Is er iemand hier die ervaring heeft met spullen van het merk Harry's Horse (ook wel bekend als HH)? Ik heb namelijk op verschillende sites en in verschillende winkels gekeken voor allerlei nieuwe spullen voor mezelf en voor m'n paardjes en ik kom veel spullen van Harry's Horse tegen. Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit enzo?
Bedankt!

P.S. Brand maar los!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:45

Ik vind Harry's Horse altijd degelijk spul voor in vergelijking met veel andere merken een redelijke prijsklasse.

Dus goede ervaringen mee :)

Eirikur

Re: Ervaringen met Harry's Horse (HH) spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:47

Voor licht recreatief gebruik voldoet het meestal prima. Maar zoals voor alles, geldt voor paardenspullen ook dat alle waar naar zijn geld is, dus verwacht geen topkwaliteit.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:49

Mooi middenmoot merk. Redelijk betaalbare prijzen, redelijk kwaliteit.

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 16:57

Martine_R schreef:
Ik vind Harry's Horse altijd degelijk spul voor in vergelijking met veel andere merken een redelijke prijsklasse.

Dus goede ervaringen mee :)

Bedankt! Heb jij een specifiek product van HH dat je juist wel/niet zou aanbevelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 17:01

Ik raad ten zeerste de halsters af. Hier trekken ze geen enkel halster kapot behalve die van HH. Verder verliezen de zadeldekjes snel hun vorm. Hun zweetdekens en getten zijn wel goed. Ik zou eerder BR aanraden dan HH.

gaby_kremer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 17:04

ik heb altijd halsters, peesbeschermers e.t.c van HH, . en dat bevalt mij heel goed.

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 17:41

DeMolenhoek schreef:
Ik raad ten zeerste de halsters af. Hier trekken ze geen enkel halster kapot behalve die van HH. Verder verliezen de zadeldekjes snel hun vorm. Hun zweetdekens en getten zijn wel goed. Ik zou eerder BR aanraden dan HH.

Oké bedankt!

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 17:42

gaby_kremer schreef:
ik heb altijd halsters, peesbeschermers e.t.c van HH, . en dat bevalt mij heel goed.

Welke serie heb jij?

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 17:43

rijbroeken bevallen mij niet zo goed die schuren snel kapot als je vaak rijd meer als 4x in de week

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 17:50

Myrthe2003 schreef:
rijbroeken bevallen mij niet zo goed die schuren snel kapot als je vaak rijd meer als 4x in de week

Bedankt voor de tip! Ik rij zelf (bijna) iedere dag, soms 2 of 3 paarden en dan springen en dressuur dus die rijbroek moet wel van goede kwaliteit zijn ja! Bedankt!

gaby_kremer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:35

roxx2001 schreef:
gaby_kremer schreef:

Welke serie heb jij?

De royal competition, stripe en RHA cobalt.

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 19:53

gaby_kremer schreef:
gaby_kremer schreef:

De royal competition, stripe en RHA cobalt.

Bedankt! Ik zal er eens naar kijken!

Nickas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:54

Ik doe al jaren met dezelfde jassen van HH. Of naja... ik heb er zeker 5 jaar mee gedaan (gewone jas) en nu is de overgebleven fleecejas na 7 jaar ook aan z'n einde door de kleine gaatjes die er in vallen.
Ik vind de spullen voor de paarden ook erg degelijk! Oftewel: niks mis met de producten van HH in mijn ogen!

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:55

De regendekens zijn wel super, maar voor de rest kan ik niets aanbevelen.

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 20:02

Nickas schreef:
Ik doe al jaren met dezelfde jassen van HH. Of naja... ik heb er zeker 5 jaar mee gedaan (gewone jas) en nu is de overgebleven fleecejas na 7 jaar ook aan z'n einde door de kleine gaatjes die er in vallen.
Ik vind de spullen voor de paarden ook erg degelijk! Oftewel: niks mis met de producten van HH in mijn ogen!

Bedankt! Vaak doe ik inderdaad ook wel een aantal jaar met een jas oid. Sjabrakken etc. verschilt

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 20:02

Elco schreef:
De regendekens zijn wel super, maar voor de rest kan ik niets aanbevelen.

Bedankt! Een van de regendekens is inderdaad ook nodig aan vervanging toe bij ons (geen HH)

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:03

Ik heb ook veel spullen van hh en het bevalt mij prima. Ik ben niet iemand die echt op het merk let als ik iets koop, maar meer op hoe het valt en er uit zien. Ik heb nu een set peesbeschermers van hh, 2 halsters, dekje, rijbroek, cap, handschoentjes geloof ik en een regen deken, misschien nog meer maar dit is wat mij nu te binnen schiet. En het is allemaal prima spul, ben er erg blij mee en dan met name met mijn cap. Deze zit mij perfect, is niet zwaar, neemt het zweet goed op en ik vind hem zelf ook erg mooi! Dus hier goede ervaringen met de spullen van HH!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:03

Goed merk voor de prijs die je ervoor betaald

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:04

IK vind de rijbroeken van harry's horse erg fijn.
Maar harry's horse vind ik de laatste jaren erg duur geworden, terwijl de kwaliteit echt niet vele beter is geworden.
Zelf vind ik BR veel fijner, dat heeft een betere prijs/kwaliteit verhouding.

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:07

Ik heb niet ontzettend veel van Harry Horse, maar het spul wat ik heb bevalt me wel goed. De halsters gaan bij mij overigens niet stuk, heb nu wel een andere maar dat komt omdat ik nu een leren heb. Maar het is me wel goed bevallen. Dekens ook trouwens. Verder heb ik er niet zo veel van eindelijk. Maar het valt altijd te proberen :)

Rene_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:31

Myrthe2003 schreef:

Toevallig liet vorige week een naad los bij een rijbroek van Harry Horse. Alleen de stiksel liet los, dus ik heb hem weer vastgenaaid. Maar ik had er wel 2 jaar lang 1 keer per week plus wat extra lessen gebruik van gemaakt. Het was de eerste rijbroek die ik vond die me goed paste toen ik begon met rijden. Moet wel zeggen dat de wedstrijdbroek van een ander merk die ik nu heb beter zit, maar ik de HH rijbroek gebruik ik nog voor de lessen. Voor die prijs heb ik er veel plezier mee beleeft en hopelijk na deze reparatie nog wat langer.

Naboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:32

Het is wel een goed merk hoor! :j

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:36

De dekens van harry horse liggen perfect op mijn haflinger.
Rijbroeken zitten heerlijk maar elke dag gebruiken was die na ongeveer 2 jaar wel op.
Peesbeschermers zitten goed op mijn haflinger.

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 04:52

Hier een bericht van iemand die Harry's Horse verkoopt. Dus niet helemaal objectief...;-)

Harry's Horse is een goed merk voor een goede prijs. Wat ik zelf wel heel leuk vind met HH is dat ze regelmatig met nieuwe collecties en kleuren komen.

Zoals Eirikur al aangeeft. Alle waarde naar zijn geld.