Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Caily schreef:Je haalt in jouw post een heleboel zaken aan die hier niks mee te maken hebben, maar de trainer wel in negatiever daglicht stellen, dat vind ik een beetje raar van jou in jouw functie als pensionhouder.
Echter is stalling gewoon op eigen risico, en al had het paard elke dag 2 trainingen gehad en kreeg het enkel hooi, dan nog zou het trainer zijn eigen verantwoordelijk zijn en kan jij niet aansprakelijk gesteld worden, tenzij er sprake is van nalatigheid. Dat het dier is blijven haken achter een loszittende schroef in de voerbak om maar iets te noemen.

Vala schreef:Caily schreef:Je haalt in jouw post een heleboel zaken aan die hier niks mee te maken hebben, maar de trainer wel in negatiever daglicht stellen, dat vind ik een beetje raar van jou in jouw functie als pensionhouder.
Echter is stalling gewoon op eigen risico, en al had het paard elke dag 2 trainingen gehad en kreeg het enkel hooi, dan nog zou het trainer zijn eigen verantwoordelijk zijn en kan jij niet aansprakelijk gesteld worden, tenzij er sprake is van nalatigheid. Dat het dier is blijven haken achter een loszittende schroef in de voerbak om maar iets te noemen.
Wat een onzin, ze legt alleen uit waarom het paard waarschijnlijk door teveel energie zichzelf verwondt heeft.
TS, het lijkt mij dat jij absoluut niet aansprakelijk bent, ik zou morgen contact opnemen met je rechtsbijstandverzekerinog nemen om daar zeker van te zijn.