Rijvereniging brabant gezocht ...HELP !!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lifestyle14

Rijvereniging brabant gezocht ...HELP !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 18:51

Hallo daar :D

Ik ga weer starten, maar gezien ik vorig jaar alleen maar rond de Mortel Mierlo asten ect ben gestart wil ik dus ook graag voor Brabant gaan rijden... En als het goed is moet ik dan in kring Helmond gaan kijken :o .

Nu kom ik zelf uit zuid Limburg, dus zoek geen dure vereniging met verplichtingen.. Wat raden jullie aan ??

Alle tips zijn welkom :j _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 18:55

Je hebt evt ook nog de EGRV in Geldrop/ Heeze

Libbylove

Re: Rijvereniging brabant gezocht ...HELP !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 18:57

Ik ben ook lid van Geldrop! Wil ook geen verplichtingen en vind het qua kosten erg goed te doen.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 19:00

Kijk eens op http://www.knhskringhelmond.nl daar staan alle verenigingen op die onder die kring vallen. Misschien ook wel met website zodat je vast prijzen kunt vergelijken.

Ik rij zelf voor kring Noord Oost Brabant, van Overloon Tot nistelrode zeg maar. Ik ben lid van Overloon, daar betaal je 75 euro per jaar inclusief lidmaatschap van de knhs, startpas is nog wel los. Alleen moet je dan wel aan 3 club activiteiten deelnemen anders stijgt je contributie.

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 19:06

Lifestyle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 19:11

Geldrop heb ik indd ook al voor gekeken, maar als ik naar de selectie wedstrijden kijk dan vind ik die van kring helmond fijner gezien ik daar ook altijd de wedstrijden reed in asten mortel bijv.