Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_Ekenna schreef:Met deze informatie kunnen we je natuurlijk niet helpen.
Misschien dat de naam van de zorgboederij bij iemand een lichtje laat branden.
Leeftijd?
Uiterlijke kenmerken? (Dikke volle lange manen, of juist helemaal niet. Een kolletje.. etc)

_Ekenna schreef:Niet banketstaaf bedoeld dit dan, maar hoe denk jij dat dat paard dan zo terug gevonden kan worden?
Er zijn vast heeeel veel zorgboederijen in België. Er zijn ook vast heeeel veel Friese merries met dunne manen die in 2009 in België op een zorgboederij hebben gestaan.
Het nadeel met Friezen is als je naar 1 specifieke opzoek bent, dat ze allemaal zwart zijn.
_Ekenna schreef:Ik probeer juist te helpen, ik heb naar informatie gevraagd die zou kunnen helpen, maar met de informatie die je hebt kúnnen we je gewoon niet helpen.
Kan je de naam van de zorgboederij niet achterhalen? Of er langs gaan en vragen of zij weten waar ze heen is gegaan?
yraatje schreef:_Ekenna schreef:Ik probeer juist te helpen, ik heb naar informatie gevraagd die zou kunnen helpen, maar met de informatie die je hebt kúnnen we je gewoon niet helpen.
Kan je de naam van de zorgboederij niet achterhalen? Of er langs gaan en vragen of zij weten waar ze heen is gegaan?
Als ik noet weet hoe die zorgboerderij heet.
Kan ik er ook toch niet langs gaan.
yraatje schreef:_Ekenna schreef:Ik probeer juist te helpen, ik heb naar informatie gevraagd die zou kunnen helpen, maar met de informatie die je hebt kúnnen we je gewoon niet helpen.
Als ik noet weet hoe die zorgboerderij heet.
Kan ik er ook toch niet langs gaan.