Probleem met startpas aanvragen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Piuni

Probleem met startpas aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 17:32

Hallo!
Ik wou een startpas aanvragen voor mijn paard, alleen lukt dit niet.
Ik heb hiervoor een pony gehad en heb daar ook een startpas mee gehad.
Het probleem zit zo, ik kan alleen de p.c selecteren, wat denk ik staat voor ponyclub:
Afbeelding
Als ik dan op startpas soort klik krijg ik dit te zien:
Afbeelding
Nu heb ik een paard en geen pony dus is dit niet echt handig. Maar ik zie dat ik ingeschreven sta bij:

Lidmaatschap Eerste gezinslid pony's inclusief P&S bij LA GRANDE (PSV.), P.C. wordt 1-1-2016 verlengd

Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben dat ik geen startpas aan kan vragen met mijn paard en ik dus een nieuw lidmaatschap aan zou moeten vragen en deze op zou moeten zeggen? Want ik zou niet weten hoe ik het dan zou kunnen veranderen zonder dat ik ervoor moet betalen.
Alvast bedankt als iemand me zou kunnen helpen! :)

Anoniem

Re: Probleem met startpas aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 17:33

Je bent lid van een ponyclub en je moet lid zijn zijn van een rijvereniging om met een paard te kunnen starten.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 17:36

Je bent idd lid van de ponyclub, dus even bij je vereniging lid worden van de paarden rijverening ( mogelijk is hiervoor de contributie wel duurder).

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 17:36

De club waar ik zit is namelijk ook een rijvereniging, of moet ik extra bij betalen door de ponyclub op te zeggen bij de KNHS of kan ik dat ook gewoon bij de club doen zonder dat er extra kosten komen op de startpas na?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 17:40

marijacindy schreef:
De club waar ik zit is namelijk ook een rijvereniging, of moet ik extra bij betalen door de ponyclub op te zeggen bij de KNHS of kan ik dat ook gewoon bij de club doen zonder dat er extra kosten komen op de startpas na?

Dit wijzigen dient bij de vereniging te gebeuren.
Sommige verenigingen rekenen voor ponyruiters een lagere contributie dan voor paardenruiters. ;)

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 17:42

Oke dankjewel! Dan weet ik genoeg! :D