Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

LotusT schreef:Als je een paard wilt bijhuren zijn de mogelijkheden wel wat beperkter. Lokaties die ik zo weet zijn peelhoven en de woelige stal. Weet alleen niet of die aan de rest van jullie eisen voldoen.
LotusT schreef:Als je een paard wilt bijhuren zijn de mogelijkheden wel wat beperkter. Lokaties die ik zo weet zijn peelhoven en de woelige stal. Weet alleen niet of die aan de rest van jullie eisen voldoen.
ikke schreef:LotusT schreef:Als je een paard wilt bijhuren zijn de mogelijkheden wel wat beperkter. Lokaties die ik zo weet zijn peelhoven en de woelige stal. Weet alleen niet of die aan de rest van jullie eisen voldoen.
Sterker nog, de enigen die hier blijkbaar goed kunnen lezen zijn jij en Noppert. Jij omdat je het opmerkt en Noppert omdat die als enige genoemde lokatie paard(en) beschikbaar heeft.
TS: de rest zijn prima lokaties, niks mis mee, maar op geen van deze lokaties is het huren van paarden mogelijk.