[EG] van de 20 jarige Fjord ruin polar gezocht!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lora22

[EG] van de 20 jarige Fjord ruin polar gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 20:20

Gezocht!
De lieve Fjord (ruin) Polar.
Hij heeft ruim 16 jaar in Abbekerk NH gestaan en ik heb hem 2 jaar verzorgt.
Per 1 augustus 2014 is hij door de eigenaresse verkocht aan een familie in Scheveningen waarvan de dochter Danielle heet.
Ik had toen te horen gekregen dat ik hem mocht opzoeken wanneer ik maar wilde...
Helaas was het anders en hebben we hem nooit meer kunnen zien. Via sms hebben wij inmiddels te horen gekregen dat hij weer doorverkocht is maar Danielle weet niet meer aan wie.. Ze wil geen contact meer met ons dus het heeft geen nut om te bellen of om naar verdere info te vragen.

Wij willen dus graag in contact komen met de nieuwe eigenaren van Polar om hem af en toe te kunnen zien of hem een knuffel te geven. Eigenlijk om te weten of het goed met hem gaat en waar hij nu is. Polar is nu 19 jaar oud 1 mei word hij 20, hij had lange manen dat hij verkocht werd (misschien nu anders?)

lora22

Re: De fjord ruin polar gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 20:28

Afbeelding

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:36

Jeetje wat jammer zeg dat jullie nu alsnog geen informatie krijgen.. De vorige eigenaresse moet toch weten aan wie zij hem weer doorverkocht heeft? Kan je helaas niet helpen maar vind het een vaag verhaal.

Ik "ken" polar wel, vlak voor ik weg ging naar een andere stal met mijn paard kwam polar er net staan. ;)

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 21:51

Ja het is idd een heel vaag verhaal... Ze zegt dat ze het vergeten is en dat ze niet meer weet hoe de mensen er uit zagen of waar ze vandaan kwamen.

Ik "ken" jou ook wel een soort van! we kwamen elkaar laatst nog tegen op de nieuwe weg ik zat op timber haha