Ik heb mijn paard te koop staan, omdat ik dit het meest eerlijke naar haar vind. Ik heb vorig jaar een val van haar gemaakt waarbij ik mijn rug brak, en sinds dien is er geen vertrouwen meer. Ik wil dus een goed tehuis voor haar vinden, die geen angsten hebben en wel vertrouwen. Puur voor mijn kind die ik al 11 jaar heb is dit het beste. Ook voor mijzelf natuurlijk, maar dat vind ik niet belangrijk.
Nu heb ik haar op meerdere advertentiesites staan. Ik zie dat zij veel bekeken is, maar echter zijn er maar 2 reacties geweest.
Heeft er iemand tips, waardoor ik haar misschien wel een goed baasje kan geven?
Ik hoor graag!
Groetjes
Arashah
Geplaatst: 02-04-15 10:20
Het is heel belangrijk regelmatig foto te updaten, ook belangrijk dat je een kort berichtje schrijft maar met alle informatie van haar. En natuurlijk de prijs, die mag niet te hoog zijn. Het lieft noteren; plaats voor prijs.
Ik heb mijn paard in totaal drie maand op internet staan laten tot verkoop. Eerst tijd geen reactie, advertentie nieuw gemaakt en ineens in 1 dag 6 reacties. Ook heb ik het internet afgezocht met mensen die een paard zoeken en die heel eenvoudig een mail schrijven, na drie maanden heb ik mijn paard zonder problemen verkocht. Wanneer je veel mensen schrijft die precies zo'n paard als d jouwe zoeken dan doen mensen ook de moeite om terug te schrijven en misschien een afspraak maken om te bekijken.
En zorgen dat jouadvertentie niet lager als d tweede pagina daalt, na de tweede pagina gaan mensen niet meer kijken.
De prijs vind ik nog goed, maar de tekst lokt me helemaal niet. Ik wil feiten zien en geen emotie. Ik denk er nu bij; o, die zal het paard niet gemakkelijk los laten wil iedere week bij mij op de stoep bekijken hoe het paard gaat bij mij.. Nee dankje.