Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
capopjekop schreef:Hoe is je zit? Kun je netjes in alle drie de gangen rijden en blijven zitten bij een bok? Als je zit goed is dan zou het wel moeten kunnen, maar ik zou wel om een brave pony vragen, want heel veel ervaring heb je zo te lezen nog niet. Gewoon eerlijk zijn naar de manege toe over je ervaring, dan geven zij je wel een goed advies.
Mendy1984 schreef:manege van Loon organiseert deze ritten ook (deze zit op stapafstand van de LDD)
ik denk dat je beter gewoon even op de manege kunt informeren
ze hebben hele brave paardjes en rustige ritjes
MirteNikita schreef:Mendy1984 schreef:manege van Loon organiseert deze ritten ook (deze zit op stapafstand van de LDD)
ik denk dat je beter gewoon even op de manege kunt informeren
ze hebben hele brave paardjes en rustige ritjes
Daar is het heel erg duur vind ik, €32 voor 2 uur + € 15 vergunning voor zo een ruiter pad te mogen betreden.

Mendy1984 schreef:nee joh..
die vergunning is voor de ruiters met eigen paarden om het hele jaar gebruik te mogen maken van de LDD
je betaald dus gewoon de 32 euro voor een rit van 2 uur
Het deelnemen aan een buitenrit met een eigen paard is mogelijk. We berekenen 50% van de hierboven genoemde prijzen. Voor de eigen paarden is vanuit Natuurmonumenten een vergunning verplicht. Deze kost € 2,50 per paard per dag en is bij ons verkrijgbaar. Een jaarvergunning kost € 15,--.