paard huren RC Het Fjordenpaard

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Juul_Oxford

paard huren RC Het Fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 14:31

Heyy!
Ik ga in de mei vakantie waarschijnlijk samen met mijn zus, nicht en vriendin een paard huren bij Het Fjordenpaard *D
Ik weet dat hier al best veel topics over zijn maar daar worden mijn vragen niet echt beantwoord. ( en ik weet niet of dit topic goed staat :') ).
Ik ben btw net 14, mijn nicht is 14 (maar is in mei vakantie jarig :j ) mijn vriendin is ook 14 en mijn zus is 16. Ik heb 3 jaar rijervaring, mn zus 3/4, mn nicht 2 (weet niet zeker) en mn vriendin rijd al heel lang ik schat 6 jaar of meer? ;)
Nouja, iig wij wilden dus een buitenrit maken van 1,5 uur. Maar ik heb een paar vraagjes :)
* welke ponys zijn leuk, en niet zo snel?
* hebben jullie leuke ervaringen, zoja deel ze! :j
* zijn er leuke fjorden??

Wij willen niet zulke snelle ponys omdat mijn zus soms angstig kan zijn, maar het gaat al een stuk beter, want ze is echt niet heel bang voor ponys, maar wel als ze keihard galoperen ;) (even voor de duidelijkheid). Ja, galop wel maar zeg maar echt keiharde rengalop hoeft voor ons niet! ;)
En mijn zus en ik zijn gek op fjorden, dus als je een leuke fjord weet, zeg maar!
Nou ik heb er iig super veel zin in!!
Liefs, Julia

NMS

Re: paard huren RC Het Fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:29

Als je zus soms angstig kan zijn dan zou ik nu wat extra lessen gaan volgen bij een manege om zo wat extra ervaring op te doen.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:35

Misschien is een rit onder begeleiding dan verstandiger? :j

Juul_Oxford

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 09:39

Nee mijn zus houd zeg maar niet echt van drukke ponys en ik ook persooblijk niet zo ;)
maar bedankt voor jullie reacties!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:39

Als je zus angstig is, zou ik kijken om met begeleiding naar buiten te gaan. Kans dat je dan hard gaat galoperen is dan stuk kleiner.
Kijk anders eens bij http://www.rijmaaran.nl, buitenritten onder begeleiding en heel veel fjorden!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:58

Bij het fjordenpaard doen ze alleen buiten ritten zonder begeleiding.
Ben zelf leiding bij de kampen en ze hebben veel paarden qua karakter en voor iedereen wat.
Als jij aangeeft dat je hele brave rustige paarden mee wilt die niet al te snel gaan dan krijg je die mee.
En ja als jij niet hard in galop wil en alleen maar een rustig galopje wilt dan kan je dan gerust doen, de paarden passen zich aan aan de ruiter.

Misschien kun je even bellen naar het fjordenpaard voor meer informatie?

Juul_Oxford

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 19:13

Ja ga ik zeker doen! Bedankt voor de informatie iedereen :)