Ik heb een vraag en hoop dat iemand hier me kan helpen.
Bij onze RV krijgen de pony-ruiters waardemunten als prijs. De eerste prijs krijgt 2 munten en de tweede prijs krijgt 1 munt. Deze munten kunnen ze inwisselen voor paardenspullen. Ze mogen de munten ook sparen zodat ze een grotere prijs kunnen nemen. We hebben spullen zoals lickits, borstels, snoepjes en glitterspray, maar ook dekjes, beenkappen, halsters en kleding.
We gaven eerst een bon met daarop de waardepunten. Hier wil ik vanaf (het is best een gedoe en je moet steeds weer nieuwe bonnen maken). Dus ik wil over gaan naar munten.
Maar nu komt het probleem: Hoe deel je deze leuk uit?
Het zijn gewoon horecamunten (ze zijn 2,5 cm doorsnee geloof ik). Maar ik wil dus niet 2 van die muntjes geven en een lintje erbij. Ik wil het wel leuk presenteren.
In een weckpotje, met eventueel wat paardensnoepjes erin en de munten? Of op de deksel plakken. Als je een wat groter aantal koopt (bijv. via marktplaats) kosten ze misschien één euro per stuk, weet niet wat het mag kosten?
Vrolijk A4tje met daarom felicitaties en uitleg van het systeem?
Je laat deze in een keer heel vaak afdrukken, je plakt de munten erop, rolt het blaadje op, lintje erom heen en klaar. Je kan dit van te voren klaar maken door te kiezen voor een oranje lintje voor de eerste prijs en een rode voor de tweede prijs.
Idd in een glazen potje met wat snoepjes. Kun je ook wel goedkoop bij de action aankomen. Of bekers laten maken met het logo van de RV en daar de muntjes en wat snoepjes in doen.
Je wilde van het gedoe af en gaat nu losse potjes met snoepjes maken?
Even cru gezegd hoor , maar waarom wilde je ook alweer van de losse bonnen af? Kies dan niet iets dat net zo bewerkelijk is.
Afijn, ook een leuke verpakking is organza zakjes, deze kosten ongeveer 15 cent per stuk, ziet er feestelijk uit, kan je in alle kleuren kopen. Muntjes erin, desnoods wat snoepjes en klaar!