mondoni outdoor laars

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Speedvroem

mondoni outdoor laars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 19:41

Ik zit al een tijdje te twijfelen om de mondoni outdoor laars te kopen, de vrijetijdslaars en dan de lage versie. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze laarsjes en mij er wat over wil vertellen.

Zijn ze niet te warm voor de zomer ?

En wilt iemand ook een fotootje er bij zetten als je deze laars draagt, ik wil graag zien hoe het er uit ziet want hij komt me nogal lomp over op de foto.

alvast heel erg bedanktt! :(:)

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/laarzen-schoenen/vrijetijdslaarzen/8378_mondoni-outdoor-laars.html
Laatst bijgewerkt door Speedvroem op 29-03-15 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 19:49

Kan alleen maar zeggen, geweldige laarzen. Heb ze in oktober gekocht voor de winter. Een keer ingespoten en dagelijks aan naar de paarden. Heb er dagen mee door de modder gesjouwd, stallen uitgemest, wandelingen van 5 km of meer gemaakt en meegereden. Al die tijd warme droge voeten. Heb helaas geen foto met hoe ze zitten maar dat lompe valt heel erg mee. Ik heb of mijn spijkerbroek erover en dan zie je niet dat ik laarzen draag of ik heb mijn broek erin. Vind het juist fijn dat ze niet zo strak zitten. Kan zelfs beenwarmers aan en ze zitten goed.

Equinext

Re: mondoni outdoor laars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 12:01

Ik heb de hoge versie hiervan en ben er erg tevreden over! Heb ze al 2,5 jaar en ze zijn nog steeds top. In de winter draag ik ze met een extra warm zooltje er in, in de herfst en lente zonder, dan is het prima te doen! In de zomer draag ik altijd met jodhpurs, omdat hoge laarzen dan wel erg warm zijn. Maar misschien valt het met het lage model wel mee :)

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 16:44

Ik heb ook de hoge en die zijn echt super! En ze lopen heerlijk. Ik heb ze nu een half jaar en heb ze echt elke dag aan en ze zijn nog niet kapot. Alleen op de neus is bij mij de verf er een beetje af.
Ze hebben nu ook €15 korting dus dan wordt de prijs ook wat beter!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 19:27