Laarzen voor in en om de stal

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Laarzen voor in en om de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 06:59

Helaas zijn er weer een paar laarzen gesneuveld.

Ik heb nu de outdoorlaarzen van de anwb. Heb ze 4 maanden dagelijks aangehad met alle werkzaamheden in en om de stal.
Nu is de zool los. Van de week maar even kijken of ze dat nog kunnen maken.

Hier voor heb ik stalschoenen gehad van global. Die bleven het langer doet. Vond alleen de verters echt heel vervelend. Had ik weer op een vies blubberig stuk gelopen en was het altijd feest om de veters weer los te krijgen.

Dan heb ik nog de muckboots gehad. Hebben ook niet langer geleefd als een halfjaar. Toen zat er een scheur in en niet meer waterdicht.

En veel van de bekende snowboots gebruikt die maar een paar maanden mee gingen.

En de rubberen laarzen. Maar oo wat lopen die rot als je daar een paar uur op moet lopen en ik krijg er hele koude voeten in.

Weten jullie fijne laarzen of een hoger model schoen. Die goed waterdicht zijn waar je geen koude voeten krijgt. En iets langer leven dan een half jaar?
Ik moet er mee kunnen mesten, Mee in de mestput kunnen staan, in de blubber enz. Er hoeft niet mee gereden te worden. Daar heb ik mijn goede laarzen voor.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 07:02

Aigle jachtlaarzen van natuur rubber. Ik zweer er bij.
Als je googlet op aigle jachtlaarzen dan kom je er wel uit. Ik heb de ongevoerde uitvoering. Doe er s winters dikke sokken en, heerlijk warm.

felicity

Re: Laarzen voor in en om de stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 07:04

Die ken ik nog niet. Dankjewel
Ga even googlen.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 07:11

Ik heb van die rijlaarzen / stallaarzen. Ook een soort snowboods. Ik heb ze nu 3 jaar en zijn nog steeds heel warm en zacht! In de winter rij ik ermee en ik doe de klussen rondom stal in deze schoenen. Het enige wat een beetje kapot is is het gladde stuk van het binnenbeen.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 08:46

Simpele, goeie regenlaarzen met 2 paar sokken werkt voor mij het beste :)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 08:47

Die snowboots achtige dingen houden het hier net een maand vol.

Ik loop er dagelijks uren op zowel in de blubber als in de amoniak. Veel schoenen/ laarzen houden dit niet lang vol.

Zag bij de boerenbond ook voering voor in je rubberen laars. Ken daar ook altijd nog naar kijken.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 08:49

Op de laarzen van de Anwb, heb je 1 jaar garantie, dus zowiezo er even mee terug gaan.
ik heb zelf rubberen laarzen van Hunter, heerlijke pasvorm en in de winter een binnenlaars erin.

(Rubberen) zolen kunnen niet goed tegen paardenmest, dus alle laarzen zullen hier sneller slijten dan bij gewoon gebruik.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 08:55

Ooo echt, Zit er een jaar garantie op. Ik weet dat ik de doos nog bewaard heb. Hoop dat de bon er nog in zit.
Dankjewel gaan we dat toch eens proberen.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 08:58

Ik heb sinds twee weken de Aigle parcour en die zitten heerlijk en ik kan er prima lange wandelingen op maken. Ze zijn duur, maar elke cent waard. Hiervoor had ik ook altijd leren laarzen maar die gaan toch vrij snel stuk en ik hoop met deze laarzen heel lang te doen.

Sarah_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 09:06

Ik heb deze winter oude Shabbies gebruikt en dat beviel me prima. Ik heb snel last van koude voeten dus bij hele koude dagen doe ik laarzen met bont aan maar deze winter was niet zo koud.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 09:14

Gevoerde rubber laarsen van aigle, met de mega dikke thermosokken vd action. Geen sok of laars die daar tegenop kan. De laarzen gaan al meer dan 6 jaar mee. 6x per week gebruikt om mee door de bagger weilanden en natte bak te gaan

Petra109

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:28

Ik heb outdoorlaarzen van de Horka. Dit jaar is het tweede jaar dat ik erop loop. Ik loop er weliswaar niet dagelijks op maar wel zo 3-4x per week. Houden zich nog aardig goed. De laarzen van de ANWB heb ik ook gehad en die hielden het bij mij nog geen seizoen vol.. Ook de zool inderdaad..